Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » שירות קייטרינג מקצועי

שירות קייטרינג מקצועי

בחירת קייטרינג לאירוע החשוב שלך


מתכננים אירוע חשוב? רוצים להפתיע את האורחים עם תפריט קולינרי מגוון וטרי? כדאי שתטילו את המשימה על אנשי המקצוע הנכונים. הנה המדריך שייתן לכם את המתכון לאירוע של פעם בחיים

בחירת חברת קייטרינג היא ככל הנראה המשימה הכי חשובה ומשמעותית של בעלי אירועים. לא משנה אם מדובר על אירוע עסקי, פרטי או ציבורי, האוכל הוא זה שמשאיר את הרשמים הגדולים ביותר על האורחים.
מי שמתכנן ומפיק אירוע חשוב לא יכול להרשות לעצמו להתפשר על איכות חומרי הגלם וטריות המזון. מצד שני, רק מעטים משקיעים את הזמן הנדרש בהטלת המשימה על החברה הנכונה.


בחירת מזון מתאים והשוואה בין מחירים


קודם כל, רצוי להגדיר את אופי האירוע ולבחור עבורו את המזון המתאים. התחשבו בכמות האורחים שכבר אישרו הגעה, במקום שבו האירוע נערך ובתאריך. התאימו את האוכל להעדפות של קהל היעד ולעונות השנה. ודאו שאתם בוחרים מנות שמוכנות עם חומרי גלם טריים ונכונים.

התייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות וקראו לפחות כמה תפריטים לפני שאתם מחליטים על מנות מסוימות.


שנית, הכירו את המחירים המקובלים בענף ואל תתפתו לשלם את המחיר היקר ביותר. כך תוכלו להשאיר חלק מהתקציב לאטרקציות נוספות באירוע. למרות שהאוכל הוא כאמור הדבר החשוב ביותר, יש עוד כמה הוצאות שאותן תצטרכו להכניס למערכת השיקולים.

השוואת מחירים על סמך העלות המקובלת למנה תעזור לכם להשיג את המטרה ולדעת האם החברה שבה בחרתם מספיק אמינה.


איך יודעים האם מדובר על חברה מקצועית?


מלבד האמור לעיל, יש כמה דרכים שבאמצעותן תוכלו לדעת האם מדובר על שירות קייטרינג מקצועי:
א. התחייבות לעמידה בלוח זמנים – חברה מקצועית תבין את החשיבות שלה עבור האירוע ותעשה הכל כדי לעמוד בלוח הזמנים. היא תשלח נציגים כמה שעות לפני האירוע כדי להכין את המטבח, האולם והשולחנות. בנוסף, היא תעניק התחייבות בכתב לעמידה בלוח זמנים ותפצה אתכם במקרה של איחור.
ב. התאמה אישית של התפריט – חברה מקצועית לא תחייב אתכם לתפריט שלא עולה בקנה אחד עם אופי האירוע. היא תסייע לכם להתאים אישית את התפריט ותלווה אתכם מהרגע הראשון. כמו כן, היא תזמין אתכם לטעימות שיאפשרו לכם להכיר מקרוב את המנות.
ג. צוות עם הסמכה והכשרה – בחברה מקצועית מעסיקים רק טבחים מוסמכים שקיבלו הכשרה מתאימה בקייטרינג לאירועים. הצוות של החברה צריך לדעת איך להסתדר עם עומס, לטפל בבעיות ולמצוא פתרונות בזמן אמת כדי שאתם תוכלו להתרכז וליהנות מהאירוע.
השקיעו לפחות כמה שבועות בהשוואה בין חברות שמספקות שירותי הסעדה. קבלו המלצות מחברים או בני משפחה ותאמו פגישת היכרות עם הטבח. כך תרגישו רגועים לפני האירוע ובמידת הצורך גם תוכלו להחליט האם לבצע שינויים בתפריט הסופי.