Right Header


בר ממתקים

הינך נמצא כאן

דף הבית » השכרת ציוד » השכרת מקרנים לאירועים

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עכשיו 052-4046505

השכרת מקרנים לאירועים

באירועים רבים, רוצים להקרין תמונות, קליפים ומצגות. על מנת לעשות זאת יש צורך בשירותי השכרת מקרן לאירועים. מקרן טוב ואיכותי יכול להוסיף לאיכותו של האירוע, בין אם זה יום הולדת ביתית או חתונה גדולה. מסך גדול שעליו מקרינים מצגת עם תמונות חתן או כלת השמחה, או קליפים מוזיקאליים לאורחים, תמיד מוסיף לריגוש ולשמחה.

השכרת מקרן

כיצד בוחרים מקרן?

על מנת לבחור מקרן טוב, חשוב קודם כל לבחור חברה אמינה, שמתעסקת עם סוג ציוד זה לאירועים להשכרה, לה יש מסכים גדולים, סאונד ועוד. גודל המקרן שייבחר, תלוי בכמות האנשים, בתאורה שיש באירוע עצמו, בגודל מקום האירוע ומחירו. כאשר מתכננים אירוע גדול שתמונות הן חלק אינטגראלי ממנו, ההשקעה בחברה טובה ואמינה, עם ציוד איכותי ומקצועי, תוביל להצלחתו של האירוע.

סוגי מקרנים להשכרה

ישנם כמה סוגי מקרנים להשכרה, ישנו מקרן קטן, המתאים לאירועים מצומצמים, עם מספר מועט של אנשים, חמישה עד עשרה אנשים. לאירועים קצת יותר גדולים, ישנו מקרן בינוני, שמתאים לכמות של כ-15 עד 50 אנשים. לאלו המתכננים אירוע גדול, הכולל יותר מ-100 אנשים, ישנו מקרן גדול שמתאים בדיוק עבורם. כמו כן, ישנם מקרני HD ומקרני שקופיות לאירועים מצומצמים יותר.

מחירי השכרת מקרן

מחירי השכרת המקרן, תלוי בגודל ואיכות המקרן ובמספר ימי השכרתו. בממוצע, השכרת מקרן קטן, יעלה כ-150 ₪ ליום, הזכרת מקרן בינוני כ-250 ₪ ליום, ומקרן גדול ואף ענק, נע בין 300-600 ₪.

לפרטים התקשר
052-4046505

צור קשר