Right Header


בר ממתקים

הינך נמצא כאן

דף הבית » השכרת ציוד » מכונת נקניקיות להשכרה

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עכשיו 052-4046505

מכונת נקניקיות להשכרה

כאשר רוצים לעשות אירוע בבית, או אירוע הכולל דוכני אוכל שונים, מומלץ לשכור מכונת נקניקיות, שמתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד. נקניקיה בלחמנייה היא דבר אהוב על אנשים רבים, ומומלצת באירועים רבים כמו ימי הולדת, אירועים פרטיים בבית או בחוץ וכדומה. ניתן להביא לחמניות שונות, סוגי רטבים, סלטים למיניהם וכו', ובכך לתת לאורחים מגוון של אפשרויות.

מהי מכונת נקניקיות?

השכרת מכונת נקניקיות
 

זוהי מכונה להפעלה עצמית, ששטחה בדרך מכיל בין 18-24 נקניקיות, היא קלה לנשיאה ותפעול, אחראית על ריכוז השמן וניתנת לכיוון מבחינת החום והעוצמה. ישנם כמה סוגים של מכונות: ישנה מכונה לעשות נקניקיות, אשר מורכבת כמו גריל קטן, שעלייה צולים את הנקניקיות. ישנה מכונה שמבוססת על אדים וחום, בה הנקניקיות מתבשלות על ידי אידוי. מחיר ממוצע של מכונת צלייה הוא בממוצע 200 שקלים, ומחירה של מכונת אדים מחירה בממוצע הוא 120 שקלים.

לאיזה אירועים מתאימה מכונה לעשיית נקניקיות?

ישנם סוגים רבים של אירועים שניתן לשקול להשכיר מכונה לעשיית נקניקיות. אירועים לילדים הם המתאימים ביותר. ילדים אוהבים אוכל מהיר שלא לוקח זמן רב להכינו, המתובל ברטבים לבחירה, ושניתן להחזיק ביד. נקניקיות יכולות להיות המנה הבשרית העיקרית, או כתוספת לדוכני מזון אחרים, באירועי יום הולדת או בר/בת מצווה.
בנוסף מכשיר לעשיית נקניקיות נפוץ מאוד באירועים פרטיים, כמו מסיבות בריכה לצעירים, ימי הולדת למבוגרים, או כנסים עסקיים, ניתן גם כן להביא מכונה כזו, כנישנוש לאורך כל האירוע או כתוספת פתיחה או סיום נחמדה.

לפרטים התקשר
052-4046505

צור קשר