Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » בר ממתקים » דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים, הם הפיתרון המושלם ליצירת מגוון באירועים, כאשר ישנם סוגי דוכנים שונים של אוכל, בסגנונות וטעמים שונים. להוסיף שזה נותן הרגשה של הפנינג, מסיבה.

אחד הדברים המרכזיים והזכורים ביותר באירוע, הוא האוכל. ישנם סוגים רבים של טעמים וסגנונות כאשר מדובר באוכל.
האוכל צריך להיות בהתאם לסוג האירוע ולאורחים, וחשוב שיהיה מגוון, כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שהוא אוהב.

אילו דוכני מז​ון קיימים?

ישנם כמה קטגוריות לדוכני מזון. כאלו המתמחים באוכל מהיר, כמו דוכני נקניקיות, דוכנים מתוקים שיש בהם שערות סבתא, וופל בלגי , מפלי שוקולד.
ישנם דוכני פופקורן או דוכנים באווירה מסוימת, כמו פינה בדואית, ועוד אינסוף שלל רעיונות רבים ויחודיים. דוכני אלו לא באים במקום הארוחות העיקריות באירוע, אלא בנוסף להן, כנשנוש או קינוח בזמן האירוע.

סוגים של דוכני מזון

לכל סוג של אירוע, יש דוכנים שיותר מתאימים לו. למשל, דוכני מזון לאירוע חברה, הם דוכנים שיש להתאים מבחינת סוג האוכל, האיכות והאלגנטיות שלהם. לעומתם, ישנם דוכנים שמתאימים יותר לאירועים כמו פסטיבלים ומסיבות, אשר לרוב יהיו דוכנים יותר צבעוניים ושמחים, כאשר מטרת כולם לספק מאכלים וחטיפים טעימים ומלאים בטוב.

דוכני מזון הם הדרך הטובה ביותר להפוך ארוע למגוון ומהנה.
מחיר הדוכנים משתנה לפי סוג הדוכן, כמות הדוכנים, מיקום ומשך האירוע. כאשר משכירים דוכני מזון, ניתן להתייעץ עם הספקים לגבי המזון שישרת הכי טוב את אורחי האירוע המתקיים.

אצלנו לא סתם שמנו מתוקתק על הבר אנו "מתוקתקים" וכל הדוכנים משודרגים אם בעיצוב המתאים לאותו אירוע ועד למזון הטעים והמעוצב בקפידה יתרה.

לייעוץ חינם והתאמת דוכן מזון לאירוע התקשר: הדר 052-4606888