Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » שירותי בר לאירועים

שירותי בר לאירועים

שירותי בר

אלכוהול ואירועים יוקרתיים ללא ספק הולכים יד ביד כבר שנים ארוכות. כיום לא יעלה על הדעת של אף אדם להקים אירוע או כל מסיבה ללא בר משקאות עשיר ומפנק. כיום ישנם חברות המציעות שירותי בר לאירועים שונים החל מאירועים קטנים ומסיבות פרטיות ועד הפקות אירועי ענק או כנס רב משתתפים. שכן בר מקצועי מוסיף לא רק ליוקרה ולרושם של האירוע עצמו, אלא גם דואג לספק שירות הרמת המורל של משתתפי האירוע על ידי חלוקת צ'ייסרים ופינוקים שונים במהלך האירוע. 

מה כוללים שירותי בר לאירועים?

כיום חברות המספקות שירות בר לאירועים מספקות חבילה הכוללת מגוון משקאות ואטרקציות שונות לקהל. קודם כל, הן מספקות את הבר עצמו שהינו בר מעוצב נייד בעיצוב מרשים התורם רבות לאווירת האירוע, שכן מראה עיניים באירוע הוא חלק בלתי נפרד ממנו. בנוסף, שירותי בר לאירועים אינו רק יפה אלא מותאם באופן אישי לסגנון האירוע ומספק סביבה נוחה להכנה מהירה של משקאות וקוקטיילים צבעוניים ומתוקים והגשתם למוזמנים על ידי ברמנים מיומנים. לרוב, באירועים סטנדרטיים יש צורך בבר מרכזי אחד בלבד, אך במקרה שמדובר באירוע ענק, לעיתים יש צורך להוסיף בר ואפילו שלושה ברים על מנת שאורחי האירוע לא יאלצו להמתין זמן רב לקבלת המשקאות. 

מה חשוב לדעת טרם בחירת שירותי בר לאירועים?

בבחירת חברה המציעה שירותי בר, בדקו היטב האם הבר שהיא מציעה משתלב בעיצוב האירוע, לעיתים יהיו חברות אלו ערוכות לשינויים ולבקשות מיוחדות כדי להתאים את עיצוב וסגנון הבר לצרכיו של הלקוח או של המקום בו נערך האירוע. מעבר לכך, יש לבדוק כמה ברמנים מספקת אותה חברה, אם מדובר באירוע גדול, מומלץ לבקש מאותה חברה שתספק לכם כמה ברמנים לנוחיות האורחים, שירותי אטרקציות הכוללים חלוקת צ'ייסרים ברחבת הריקודים להעלאת המורל ולאווירה שמחה ותוססת לאורך כל האירוע.

איך תדעו כי אכן מדובר בחברה מקצועית?

היות והאלכוהול הוא חלק חשוב ביותר בחגיגה, כדאי לוודא את טיב שירותיה של  אותה חברה המפעילה את הבר ולוודא כי אכן היא מספקת אלכוהול מקורי ומגוון רב של סוגי אלכוהול המותאמים לכלל אורחי האירוע, הן לנשים והן לצעירים ומבוגרים. בכל מקרה טרם הזמנת חברה המספקת שירותי בר, מומלץ להגיע ולהתרשם מאירוע בו משתתפת החברה, ואזי להתרשם באופן אישי וישיר מאיכות שירותי הבר שהחברה מספקת.

פרט נוסף בלתי נפרד שחובה לבדוק טרם בחירת החברה הוא - צוות הברמנים. חשוב שהצוות המוצע לכם יהיה צוות מקצועי ומיומן עם ידע רחב בהכנת קוקטיילים ומשקאות שונים ומזיגתם לאורחי האירוע. חשוב לא פחות לבדוק את איכות השירות הניתן לאורחי האירוע על ידי צוות הברמנים הנמצא במקום.

בין שאתם מארגנים אירוע קטן או גדול, פתוח או סגור, בטבע או בבית מלון, הבר הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. צוות המומחים של HangOver ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, להתאים לכם את הבר המתאים ביותר לאירוע שלכם, להעביר את הבר למקום האירוע (גם אם הוא באמצע המדבר) ולאפשר לכם להמשיך לארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר.

 

בואו ליהנות משירות הברים הטוב ביותר של חברת HangOver – חייגו עכשיו 052-2222742