Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » רעיונות מיוחדים למסיבת רווקות

רעיונות מיוחדים למסיבת רווקות

אז הנה הגיע היום הגדול מכולם, החברה הטובה עומדת להתחתן ומה יותר טוב ממסיבת רווקות כדי לחגוג את יומה האחרון ברווקות. הנה כמה רעיונות שיאפשרו לכן לשים הכל לרגע בצד ולבלות כמה שעות של איכות עם החברות הכי טובות.


החל מווילה מושכרת, דרך צימר מרווח ומפואר, ועד ללופט רחב ידיים הכולל מגוון אטרקציות, ישנם מיקומים אפשריים רבים לחגיגת מסיבת רווקות (ואם התקציב מוגבל, אפשר גם לחגוג בבית). אבל אם רוצים משהו מיוחד, יום בלתי נשכח ממש, יש לחשוב על אטרקציות שונות ולהעלות רעיונות בתשומת לב רבה בדרך לשדרג את מסיבת הרווקות.

אם אין לכן שום רעיון או תכנון, הנה כמה רעיונות מיוחדים שיהפכו כל מסיבה לבלתי שגרתית.


סדנאות גבירותי, סדנאות 

רבות מהרווקות מזמינות אסטרולוגית הבונה מפה לכל הבנות ומגלה מה צופן להן העתיד.

אפשר להזמין מורה לריקודי בטן שתלמד את האורחות ריקודים ותנועות אגן, והמלצה אישית - כדאי להוסיף מעט אלכוהול לתפריט על מנת לעזור לשחרר את כולן. עוד רעיון הוא להזמין מגדת עתידות, לארגן משחקי חברה, או אפילו להזמין סקסולוגית, זו תסביר לבנות על היחסים שבינו לבינה ותעניק מגוון עצות מועילות. רעיון נוסף הוא להזמין שף, קונדיטור או שוקולטייר אשר ילמדו את הבנות את רזי המטבח, יכינו ארוחות טעימות ועל הדרך ילמדו לבשל, לאפות ולהכין שוקולד משובח. כמו כן ניתן להזמין מנחי סדנאות מנוסים אשר ירצו לאורחות על כל הנושאים המעניינים אותן.


טיפולי ספא – המתכון המושלם לאנרגיות חיוביות


כיום נהוג ונפוץ להזמין למסיבת רווקות מטפלי ספא. מדובר על מעסים מקצועיים שיעניקו לבנות מגוון עיסויים שונים כמו עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רפואי, עיסוי בשמנים ארומתרפיים ועוד. אין כמו עיסוי טוב על מנת לשחרר מלחצים ומכאובים ובכדי להרגיע את הנפש לפני אחד הימים היותר מרגשים בחיים. בנוסף כדאי להעשיר את חווית העיסוי בעזרתה של קוסמטיקאית מנוסה שתעניק לאורחות טיפולים קוסמטיים כמו טיפולי פילינג לעור הפנים והגוף. טיפולי ספא הם רעיון נפלא, הם תורמים לאנרגיות חיוביות, הם מועילים לגוף ולנשמה ויהפכו את מסיבת הרווקות לחוויה מפנקת שלא הייתה כמותה.


הטרנד הכי חם בעולם הרווקות -  טיפולי מים


עוד רעיון נפלא למסיבת רווקות הוא טיפולי מים משותפים כמו למשל וואטסו. מדובר בטיפול במים המשלב באופן מושלם בין עקרונות השיאצו לבין מים חמים העוטפים את כל הגוף. התרגילים במים מחזקים את השרירים, מגבירים את הגמישות ותורמים לתחושה הכללית. גם הידרותרפיה היא סוג של טיפול במים, מדובר על פעילות המשקמת את הגוף ויש לה סגולות רפואיות. זהו למעשה סוג של פיזיותרפיה רק שהטיפול מתבצע בתוך מים חמים. המים בעלי אפקט מרגיע והם תורמים רבות לאנשים הסובלים ממתחים ולחצים נפשיים. היות והתקופה לפני החתונה היא תקופה מלחיצה, אין כמו להפיג את כל החששות על ידי טיפולי מים משותפים לכל החבורה.


תכנון מסיבת רווקות זו אף פעם לא משימה פשוטה, אך עם המון רצון טוב וקורטוב של יצירתיות אפשר להפיק מסיבה בלתי נשכחת, שתהיה מהנה ולא פחות חשוב – מרגיעה!