Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » רעיונות למסיבות בימי הולדת

רעיונות למסיבות בימי הולדת

יום הולדת הוא אירוע מיוחד במינו, שהרי כל גיל חוגגים פעם אחת בלבד. כל ילד אוהב מסיבת יום הולדת טובה שבה הוא יכול להיות במרכז ולבלות עם חבריו גם מחוץ לשעות הלימודים בבית הספר. כדי שיום ההולדת יהיה מושלם, הוא צריך להיות מורכב ממתנות מגוונות ככל האפשר, חליפה יפה ומהודרת לילד יום ההולדת ומקום מיוחד לחגוג יום הולדת. כמו כן, אחד הדברים המשמעותיים בכל מסיבת יום הולדת הוא ההפעלות לילדים שבוחרים לבצע. בימינו מקובל לעשות ימי הולדת ססגוניים, ולכן הורים לא מעטים מחפשים רעיונות מיוחדים כדי לחגוג יום הולדת לילדים.

חשיבות הפעילויות לילדים בימי הולדת

כשמזמינים חברים ליום הולדת, בייחוד אם מדובר בילדים קטנים, חשוב לספק מגוון רחב של פעילויות. הילדים אינם מבוגרים אשר מסוגלים לשבת בשקט מסביב לשולחן, לשתות כוס תה לדבר על הטיול האחרון בחו"ל. מטבע הדברים, הילדים פעילים מאוד ונמרצים, ולכן כל דקה שבה הם לא עושים דבר פשוט מתבזבזת. בעיה נוספת בהפעלת ילדים היא שישנן פעילויות קצרות המספיקות להעסיק את הילדים במשך עשר דקות או רבע שעה, ולא יותר. לפיכך, חשוב לתכנן בקפידה אילו פעולות לארגן. מכל מקום, הילדים ידועים כבעלי דמיון מפותח והם יצירתיים למדיי, כך שאם תספקו להם שטח גדול כמו מדשאה, הם כבר יהפכו את השטח למגרש משחקים.

סוגי הפעלות לילדים

אם אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת מיוחד לילד, ישנם כמה סוגי פעולות שניתן לכלול. ראשית, יש צורך להתאים את הפעילות לאורחים הקטנים. אם מדובר בילדים פעילים שאוהבים רעש, מוזיקה והפעלות מיוחדות, כדאי להזמין מפעיל או מפעילה מיוחדים כמו ליצן או ליצנים שיאתגרו את ילדכם, יערכו תחרויות ויתנו פרסים. מנגד, אם מדובר בילדים שקטים יותר או גדולים יותר המעוניינים להפגין יצירתיות, ניתן לקיים מגוון סדנאות כמו סדנת בישול ואפייה, סדנת שוקולד או סדנת יצירה בגבס או סדנת פיסול. ישנן סדנאות המשלבות עיצוב וטעם טוב. כזאת היא לדוגמה סדנת ממתקים. בסדנה זו לומדים הילדים לעצב בעזרת הממתקים שברשותם ובסופו של דבר גם זוכים לאכול את הממתקים האלה.

מסיבות יום הולדת בוילה

הורים רבים אוהבים את הרעיון של חגיגת מסיבת יום הולדת בוילה. אז נכון שבוילה חוגגים בדרך כלל אירועים לגדולים כמו חתונות, ימי נישואים, בר מצווה ובת מצווה או שפשוט שוכרים וילה לנופש, אך בזמן האחרון הפכה הוילה לפתרון טוב למדיי עבור הורים לילדים בגילאים צעירים יותר. בימינו, כאשר קיימת דרישה לקיים אירועים מפוארים כדי לעמוד בקצב החברה המודרנית, הורים מעדיפים לשכור מקום מפואר כמו וילה גם כשהם באים לחגוג ימי הולדת לילדים צעירים יותר. אך למרות האטרקציות שמציעה הוילה כמו בריכת שחייה או שולחן פינג פונג – מומלץ לשלב עוד פעילויות כמו סדנאות והפעלות, כדי שהמשתתפים הצעירים יוכלו להוציא את כל האנרגיות שצברו במהלך היום, וכדי שילד יום ההולדת ייהנה מכל רגע נתון.