Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » קינוחים אישיים בעידן המודרני

קינוחים אישיים בעידן המודרני

אם בעבר, הדרישה של הרוב הייתה לעוגות גדולות וחגיגיות לאירועים המיוחדים של חיינו, לקערית פודינג שוקולד דובדבנים ענקית ולכמות גדולה של מאפי גבינות שהצליחו להשביע את האורחים לשעות ארוכות, כיום, עידן הבריאות מכתיב כללים שונים לחלוטין, ביניהם מאכלי הפינגר פוד המוגשים על מגשי אירוח מעוצבים וססגוניים, כאשר הדגש הוא על כמות קטנה ומהנה של מאכלים וקינוחים האהובים על הלקוח ואורחיו.

עידן הבריאות ומנות אישיות

העידן המודרני מכתיב כללים ברורים מאוד. ביניהם הכלל הכמותי, שעל פיו הכמויות אשר אדם צורך משפיעות על המאזן הכללי בגופו ועל הרגשתו הפיזית והנפשית במהלך היום. כלל זה הוביל לשינויים רבים באורח החיים של רובינו והוליד את פתרון האירוח האידיאלי של מגשי אירוח הכוללים מנות קטנות וקינוחים אישיים מכל הסוגים המותאמים אישית לקהל היעד של אותו אירוע. בשורה התחתונה, ניתן לומר כי היום לא צריך לצפות בצער באנשים שנוגסים ביס קטן בבורקס הגבינה החם וזורקים את שאר המאפה הבצקי הטעים ואנשים שחוזרים לביתם "אכולי" הרהורי חרטה לאחר שאכלו חתיכה גדולה של עוגת שוקולד קפה עסיסית, שכן היום ניתן להזמין לכל אירוע עסקי או פרטי מגשי אירוח הכוללים גם קינוחים אישיים ולהסתפק במנת ביס של מוס שוקולד חלומי, רוזלך, כדורי שוקולד, מיני פחזניות מלאות בקרם פטסייר, שוקולד ווניל ועוד..

כל היתרונות באישי

אז מה היתרונות של המנות האישיות ומדוע רבים בוחרים להזמין קינוחים אישיים? יש לקחת בחשבון שהמנות האישיות אידיאליות מבחינה כמותית, ניתן לאכול מנה אישית בביס אחד ולא להתחיל לחפש מזלג או כפית להתחיל ולנבור בעוגה ולדאוג שמא במהלך האכילה ייפול פירור שוקולד חם על השמלה החדשה שקניתן. מנות אישיות מוגשות בצורה אסתטית על מגשים מעוצבים, הן אינן

מכבידות על הקיבה, לא צריך סכו"ם על מנת לאכול אותם וניתן להסתובב עם מגש מלא בקינוחים מתוקים אישיים במהלך אירוע יום ההולדת או אירוע החברה ולכבד את האורחים ובכך לאפשר סגנון הגשה דינאמי המשתלב נפלא עם האירוע אותו אתם עורכים.

אנשים רבים מחליטים לערוך אירוע פרטי (יום הולדת, פרישה לגמלאות, מסיבת רווקים ועוד) שעיקרו הפן החברתי דינאמי ולא ארוחה. לכן, הם מחליטים להגיש כיבוד איכותי ומרשים שבא לידי ביטוי בקינוחי פינגר פוד, מפלי שוקולד מרשימים, שוטים של שוקולד וקינוחים אישיים נוספים המותאמים לקהל האורחים שלהם יחד עם משקאות אלכוהוליים ומשקאות קפה חמים ואיכותיים.

דבר זה תקף גם חברות שמחליטות על ישיבה של משקיעים, ערב קוקטייל, בר ממתקים קלאסי המותאם לאירועים עסקיים ועוד. כעת, כל שנותר הוא להזמין.