Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » מתקנים מתנפחים - מסעירים, מרגשים ומקפיצים את הילדים

מתקנים מתנפחים - מסעירים, מרגשים ומקפיצים את הילדים

מקנים מתנפחים

אירוע בו אנו בוחרים להשכיר מתקנים מתנפחים הוא אירוע שמח, אירוע בו כל הילדים קופצים, אירוע שיש בו עניין וכייף לכולם להיות בו. הרי מה הילדים של היום מחפשים? הם מחפשים להוציא אנרגיה, הם צמאים לאינטרקציה עם בני גילם, הם רוצים לקפוץ, לשמוח, לשחק וזה בדיוק מה שהשכרת מתקנים מתנפחים בשלל צורות, גדלים וצבעים מעניקה להם.

אז לאילו אירועים אפשר לשלב מתקנים מתנפחים?

  • ימי הולדת - ימי ההולדת של שנות ה-2000 הפכו להיות קרנבל אחד גדול. אם בעבר היינו יושבים במעגל וצופים בקוסם, במפעילה או בליצן, היום מדובר במסיבה המשלבת שלל אטרקציות, מוזיקה, דוכני אוכל ותחנות. קיימים מתקנים מתנפחים להשכרה שיכולים להתאים לכל גיל החל ממתנפחים המשתלבים עם מים בבריכת שחייה אמיתית או מגומי, דרך מתנפחי חשיבה כמו מבוך למשל, מתנפחים שפשוט מוציאים עליהם אנרגיה ועוד.
  • חתונות - טרנד חתונות ״שישי צהריים״ כבש כבר מזמן את הקהל הישראלי. העניין הוא שפעמים רבות חתונות אלה משלבות גם ילדים שכן מדובר ביום מעט מגביל בו הילדים יוצאים מהמסגרות החינוכיות מוקדם ואין לנו סידור מתאים. חתונת צהריים שתשלב מתקנים מתנפחים, מצד אחד תעניק להורים שקט ורוגע שלילדים יש תעסוקה לאורך כל האירוע ומצד שני תשמח את הילדים ותמנע מצב שבו הם משתעממים, מחפשים תעסוקה ו״מציקים״ להורים.
  • קייטנות ופסטיבלים - החופש הגדול כבר ממש בפתח ואיתו הקייטנות, הפנינגים, פסטיבלים וימי הכייף. אם אתם מארגנים אירוע או לוקחים חלק מקייטנה, תתפלאו לגלות שמחיר השכרת מתנפח איננה גבוהה במיוחד וכי מתקן במתחם של הקייטנה אפילו רק בחלק מהימים יכול ״לסגור לכם את הפינה״. ניתן לשלב מתנפח גם בסדנאות או בימי כייף כי בקיץ, בכל מקום יש ילדים. בנוסף, אם אתם מתכננים לארגן לילדים, יום כייף בבריכה, ניתן לשלב איתו מתקן מתנפח שיהיה בתוך הבריכה ובו הילדים יוכלו להתגלש בלי הפסקה.

אז קדימה, שלבו מתקן מתנפח באירוח שלכם ותראו איך הילדים שמחים עד השמיים ואיך אתם מאפשרים להם לפרוק אנרגיות, לבוא במגע אחד עם השני, לצחוק, לרקוד ולהשתולל.