Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » מתנות לבת מצווה – מה קונים היום לחתני בת מצווה

מתנות לבת מצווה – מה קונים היום לחתני בת מצווה

מתנות לבת מצווה

אין אירוע שילדה מחכה לו יותר מאשר בת מצווה, נכון ילדות מחכות לכל יום הולדת שהן חוגגות, הרי כל יום כזה הוא חגיגה גדולה בו הן המלכות האמיתיות, לפחות ליום אחד, והן מקבלות מתנות משגעות, אך עם כל הכבוד, יום הולדת 9 או יום הולדת 10 זה לא יום הולדת 12, אז האירוע גדול יותר, נוצץ יותר והכי חשוב, המתנות הרבה יותר משמעותיות.


זה מכבר הרעיון של מתנות לבת מצווה עבר שינוי מהותי בנוף המתנות לילדות, בדיוק כמו שהרעיון של מתנות לבר מצווה אינם מה שהיו פעם, אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של מתנות לבת מצווה וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להחליט איזו מתנה יכולה להתאים לילדה אשר בחגיגה שלה אנחנו משתתפים. כמובן שזה תלוי גם במחיר שהמתנה עולה וכן ברמת הקשר שלנו לילדה.


לפני שנציג כאן שורה של מתנות לבת מצווה, חשוב לנו לציין, אם אתם מחפשים מתנות שכאלה, מוטב שתבחנו קודם מה הילדה אוהבת, איזו מתנה תדבר אליה ואל מה היא תתקשר, אך חשוב לא פחות לבחון האם ההורים מסכימים למתנה שאתם רוצים לקנות לה. הרי לא תרצו לקנות לה מתנה שתגרום להורים לכעוס או לשלוח את הילדה להחליף את המתנה ואתם תצטרכו להתנצל בפני ההורים על מה שקניתם לה.


דוגמאות של מתנות לבת מצווה


הדוגמא הקלאסית למתנת בת מצווה היא בגד או לפחות זיכוי לרכישת בגד. זה יכול להיות בגד מחנות יוקרתית או מרשת שהילדה מאוד אוהבת וזה יכול להיות שורה של בגדים שיוסיפו למלתחה של הילדה תוספות מעניינות. כמובן שבתחום זה אפשר גם למצוא מתנה כמו נעליים יפות, תיק נשי ואפילו תיק איפור ראשון שהילדה תוכל להשתמש בו. זו הנקודה, אגב, בה עליכם לשאול את ההורים שלה האם הם מרשים לה להתאפר ולהחזיק תיק איפור.


דוגמא קלאסית אחרת היא סדנה, קורס או דבר דומה, שהילדה יכולה להתחבר אליו. למשל לימודי גיטרה, ציור, פיסול או כל דבר אחר. כן עליכם לבחון בצורה הרבה יותר קפדנית האם הילדה אוהבת ומתחברת לזה.


עוד מתנה שהילדה תשמח לקבל הוא מוצר אלקטרוני, טאבלט, פלאפון או משהו דומה. כאן אתם צריכים לבחון אם יש לה את זה וכן עליכם להחליט האם מידת הקרבה שלכם אליה, מאפשרת לכם לרכוש לה מתנה שכזו. בכל זאת לא מדובר במתנה זולה, ולכן חשוב שתשאלו את עצמכם האם זה משתלם לכם לרכוש לה את זה.


מתנה אחרונה לבת מצווה שאנחנו יכולים להציע לכם, קופון ליום כיף, נופש, מסעדה, ספא, דברים שהילדה תוכל לעשות עם חברות או סביר יותר להניח, עם אימא ואבא, אחיות ואחים. מה יכול להיות יותר כיף מזה?