Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » מתנות ואקססורייז למסיבת רווקות

מתנות ואקססורייז למסיבת רווקות

אחד התפקידים החשובים ביותר שלך כחברה, הוא ארגון מסיבת רווקות מושלמת לחברתך הטובה שמתחתנת! היום מסיבת הרווקות הפך לעניין רציני ומושקע ביותר, החל מהמיקום, ההפעלה, האווירה, העיצוב והמיתוג, המתנות, האביזרים הנלווים ועוד..
בימינו מסיבת הרווקות שהחברות עורכות עבור הכלה היא מושקעת ביותר והפכה לאירוע נוסף משמעותי בדרך לחתונה. בין היתר, מה שהופך את מסיבת הרווקות למוצלחת הוא ההשקעה בעיצוב, בהפתעות, באקססורייז ובמתנות.

אז איך תארגני את מסיבת הרווקות החלומית? התחילי ברשימת המוזמנות, בחלק הזה, היעזרי בכלה. פני לכלה תיתן לך רשימה עם הפרטים של כל המוזמנות אותן היא תרצה בערב המיוחד שלה, כמו כן היעזרי בכלה על מנת לקבוע את מועד המסיבה בהתאם למה שנוח לה. השלב הבא הוא לארגן תקציב, מיקום, הפעלה וקונספט.

התקציב צריך לכלול את כל האספקטים של המסיבה כולל אוכל, שתיה, הפעלה, אקססורייז ומתנות לכלה ולאורחות המסיבה. כמובן שאפשר וקל מאוד להתפרע בחלק הזה, ולכן כדאי להחליט מראש על סכום ריאלי שהמשתתפות יוכלו לעמוד בו. גם אם התקציב אינו גדול מאוד, אל תדאגי, עדיין תוכלי לארגן מסיבת רווקות נפלאה.

מסיבת רווקות – השקעה בעיצוב, באקססורייז ובהפעלה

ברמת הקונספט של המסיבה תוכלו לשלב את התכנים הייחודיים לכלה ולחברות המשתתפות. הקונספט של המסיבה מתבטא רבות בעיצוב, למשל בבחירת הצבעים, הקישוטים ומגוון האקססורייז כגון: כובעים למסיבת רווקות, ממותגים עם כיתוב או תמונה, קשתות, שרשראות, כתר הינומה לכלה, זוהרים, קשים מעוצבים, בלונים, דגלונים וכיו"ב.
מבחינת פעילות אפשר להזמין פעילות אקטיבית או רגועה, בהתאם לאופייה של הכלה ובתוך התחשבות באופיין של המשתתפות במסיבה. גם בלי הפעלה חיצונית, תוכלו לארגן הפעלה מהנה לערב, ע"י משחקים והפעלות נושאי פרסים ומתנות, שתתכננו בעצמכן.

מתנות למסיבת רווקות

למתנות יש ערך חשוב מאוד במסיבת הרווקות, בין אם מדובר במתנות הניתנות לכלה, או במתנות המחולקות לאורחות שהגיעו, השקיעו והשתתפו .בנוסף לכך, מתנות יכולות להיות חלק ממשחק הפעלה נהדר במהלך הערב.

משחק המתנות- כל חברה תביא לכלה מתנה קטנה המייצגת את הקשר ביניהן. כל המתנות מוכנסות לקופסא יפה, והכלה שולפת  אמורה לנחש מי הביאה לה איזו מתנה, וכל חברה משתפת   את סיפור חברותה עם הכלה לפי המתנה.

מתנות לכלה-  אין חגיגה בלי מתנה! חלק מהכיף בלהיות כלה הוא שמרעיפים עלייך מתנות בכל הזדמנות בדרך לחתונה. למתנות אלה יש ערך סנטימנטלי רב ולכן חשוב שלא לוותר עליהן. בין אם החלטתן להתאגד כולכן ולקנות מתנה לכלה או שכל אחת מהחברות תקנה לה מתנה אישית סמלית בעצמה.

מתנות לאורחות המסיבה – מתנה סמלית עם ברכה תעלה חיוך על שפתיה של כל אחת מחברותיה הכלה אשר השקיעה זמן וכסף בלשמח אותה. תנו לכלה משימה לבחור מתנות קטנות וחמודות בצירוף ברכות עבור כל אחת מהמשתתפות.