Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » ממתיקים את האירוע

ממתיקים את האירוע

אם אתם מעוניינים להפתיע את החבר, החברה או בן הזוג שלכם ולערוך לו או לה מסיבת יום הולדת אותה הם לא יישכחו, חשוב שתתכננו את האירוע בקפידה וכמובן לא תשכחו את אותן אטרקציות שהופכות כל מסיבה למיוחדת. במאמר זה נספק לכם רעיונות שונים לאטרקציות ליום ההולדת.

 

חוויה מתוקה לכל המשתתפים

אם החלטתם שאתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת לחבר או לחברה, אם מדובר על מסיבת יום הולדת לילדתכם שהגיעה למצוות שנים ואם לחבר הכי טוב שלכם, יש לך אפשרות להפתיע את האהובים עליכם בבר ממתקים עליז, מתוק ובעל ריח שוקולדי. בר מתוקים הוא התגשמות החלום של כל ילד, דבר שכולל גם ילדים שהפכו זה מכבר למבוגרים. הזמנת בר מלא ממתקים לאירוע מסיבת יום הולדת או כל אירוע מהנה אחר תפתיע את האורחים ותגרום להם לספר על האירוע המופלא לכל חבריהם. אז על מה בעצמם מדובר?

 

מה כולל בר המתוקים?

אחר שהנחתם את אותן מתנות ליום הולדת ייחודיות, שקניתם עבור החבר בצד ליד המתנות האחרות, לגמתם כוסית מהנה של שתייה ואמרתם שלום לכל שאר המוזמנים אותם אתם זוכרים, הגיע הזמן "לחקור" את אותו בר ריחני וססגוני שעומד במרכז האולם ונראה כאילו הוא אכן מרכז העולם. ברגע שתתקרבו אל הבר תגלו את חלומו הרטוב של כל אוהב ממתקים, בר מלא בסוכריות אלכוהוליות, שוקולדים, מסטיקים בכל מיני צבעים וצורות, בלונים צבעוניים ועוד. חשוב לקחת בחשבון שיש את הבסיס של הבר אך ההמלצה היא תמיד להגיע להחלטה מה מעוניינים שייכלל בבר וזאת על מנת שתכולת הבר תתאים לאופי האירוע ולהעדפותיהם של חתן/כלת האירוע והאורחים.

 

מתוקים לכל סגנון

כיוון שיש סוגים שונים של אירועים וגם אם מדובר על מסיבת יום הולדת, יש מסיבות אותן מחליטים לערוך באולם, כאלו אותן מעדיפים לקיים בטבע ואילו מסיבות אחרות אותן מעוניינים לקיים בסלון הביתי או בחצר האחורית. בנוסף, כל מסיבה וקהל האורחים שלה ומסיבת יום הולדת לאדם שפרש לגמלאות תהיה שונה לגמרי מאותו בר מתוקים שיתאים לנער צעיר.

·         מסיבת יום הולדת בסגנון ערב קוקטייל- תוכלו להוסיף לבר שוטים של שוקולד עם צלחות ענק של קוקוס, שקדים טחונים וכל מיני תוספות נוספות.

·         מסיבת בר מתוקים לילדים- ניתן להחליט על בר מתוקים שכולו מורכב מחמצוצים, ליקריץ וכל שקשור אל סוכריות גומי צבעוניות, ריחניות וטעימות.

·         מסיבת בר בריאות- ניתן להחליט על שילוב של פירות שונים עם צמר גפן מתוק או עוגיות מסוימות.

 

לסיכום, אירוע מיוחד הוא אירוע שמצליח להפתיע לא רק את בעל השמחה אלא גם את האורחים באירוע. אטרקציה של בר מתוקים למסיבות יום הולדת בהחלט תוסיף צבעוניות לאירוע ותפתיע את כולם.