Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » כלים חד פעמיים ליום הולדת

כלים חד פעמיים ליום הולדת

מדי שנה אירועים משמחים רבים פוקדים אותנו. חגים ומועדים, ארוחת משפחתיות, חתונות, מסיבות וכדומה. אך פעילות שחוזרת מדי שנה באופן קבוע ולרוב גם במקום קבוע היא ימי ההולדת. הדרישה היא מדי שנה לערוך מעין מסיבה או ארוחה חגיגית עמוסת כלים ומנות ממיטב יכולותיהם הקולינריות של המארחים. כך קורה שלעיתים מחגיגת יום הולדת שאמורה לשמח את החוגג ביומו המיוחד, היום הופך למעמסה של לחץ ודרישה לוגיסטית שלא תבייש אף נג"ד לוגיסטיקה ביל"מ. אחת התופעות המתסכלות בכל מסיבה, היא שלאחר שתמה החגיגה נותר אי הסדר הקטסטרופלי במתחם האירוע, שלרוב הוא הבית, ותהליך הדומה לניקיון פסח מתחיל. אחד הפתרונות שמקלים רבות על שלב זה הוא שימוש בכלים חד פעמיים ליום הולדת. כך במקום עול ניקיון של כלים כה רבים, בפשטות וזריזות ניתן לאסוף את כלל הכלים במפה, שהיא עצמה כלי חד פעמי ביום הולדת, ולהשליכם לפח הזבל הקרוב.

סוגים ושימושים של כלים חד פעמיים ליום הולדת

ישנם מגוון רב של כלים לשימוש אחד ביום הולדת וביניהם הנפוצים הם כלים עשויים מפלסטיק, מקרטון או מקלקר. כל כלי מאפשר נוחות אחרת והדרך המיטבית ללהטט בין המנות השונות להגשה, היא שילוב של השלושה, כל כלי לתכליתו המיטבית. כך לדוגמה, צלחות פלסטיק עדיפות למנות כמו סלט שלרוב מלוות במיץ, כדי שהנוזל לא ייספג בכלי או ייזל החוצה. צלחות קלקר לעומת זאת יהיו יעילות בהגשת שתייה חמה בשל הבידוד שבהן, וצלחות קרטון נוחות בהגשת עוגות ופשטידות.

מבחר צבעוני ועשיר

אמנם, אחת הסיבות שאנשים מעדיפים שלא להשתמש בכלים חד פעמיים לימי הולדת היא בשל החדגוניות של רוב הכלים. עם זאת, כיום עם התעשייה הענפה והאופציות הרבות המוצעות ברשתות הסופרים, ניתן למצוא סטים שלמים של כלים חד פעמיים ליום הולדת במגוון דוגמאות, תדפיסים וצבעים. ניתן למצוא אף כלים שמותאמים במיוחד לגילאים שונים. אם מדובר לדוגמה ביום הולדת לגילאי הגן, ישנם תדפיסי גיבורי על או נסיכות על גבי צלחות, מפות, מפיות, כוסות וסט שלם של כל שאר הכלים החד שימושיים ליום ההולדת בתדפיס הנרכש. אף אם מעוניינים להשקיע מעט יותר ושהכלים יראו מיוחדים, ניתן לרכוש ממגוון חנויות, כלים חד פעמיים בהדפסה אישית, עם כיתוב, ציור או דבר מה מיוחד שיופיע בסט הכולל את כל הכלים שישמשו רק ביום ההולדת.

לסיכום, כלים חד פעמיים ליום הולדת מהווים את הפיתרון הפשוט, הקל והמהיר לעומס האשפה המצטברת בכל אירוע, ועל אחת וכמה בימי הולדת. גם מבחינת היעילות וגם מבחינת המראה הססגוני, הכלים החד פעמיים משרתים את מטרתם. מגוון הסוגים, הצבעים והתדפיסים שניתן למצוא בשוק כיום מהווים תחליף נהדר לכלים הרב פעמיים שנהגנו להשתמש בהם עד כה באירועים. העול הלוגיסטי מוסר וכל שנותר הוא ליהנות מהיום המיוחד שהוא יום ההולדת.