Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » כיצד לבחור חברת קייטרינג ולהבטיח אירוע מוצלח?

כיצד לבחור חברת קייטרינג ולהבטיח אירוע מוצלח?

קייטרינג

אם אתם מתכננים אירוע גדול כמו חתונה או בר מצווה או מעוניינים להפתיע חבר קרוב במסיבת הפתעה, ייתכן ותרצו להזמין קייטרינג מקצועי, אך נשאלת השאלה כיצד לבחור חברת קייטרינג?
במאמר זה ניתן טיפים ונקודות חשובות שעליכם לבחון בטרם תבחרו קייטרינג לאירוע שלכם. הרי כולנו יודעים כי אחד הדברים שהאורחים נוטים לזכור מכל אירוע משפחתי הוא טיב המזון - ולעיתים קרובות איכות הקייטרינג תקבע את הצלחת האירוע.

כיום פועלות בארץ אינספור חברות קייטרינג מעולות אשר פזורות באזורים שונים בארץ וכאשר כל חברה מתמחה בתחום מסוים, דוגמת: קייטרינג שמתאים לאירועים קטנים, קייטרינג כשר, קייטרינג למוסדות וחברות, קייטרינג לאירועים פרטיים, קייטרינג בייתי וכדומה. כיוון שענף הקייטרינג וההסעדה בארץ זוכה בשנים לפריחה מחודשת, עליכם לערוך השוואה בין מספר חברות קייטרינג בטרם תבחרו את החברה שתנהל את האירוע שלכם

כיצד לבחור חברת קייטרינג? 

יש מספר נקודות חשובות שעליכם לבדוק בטרם תבחרו חברת קייטרינג. ראשית, עליכם להתאים בין אופי האירוע להתמחות הקייטרינג - קייטרינג אשר מתמחה בימי הולדת לא בהכרח יתאים עבור קייטרינג לחתונה אשר מטפל לרוב בכמות אורחים גדולה יותר. באופן זה, אנו מצמצמים את החברות הקיימות ומתרכזים בחברות הקייטרינג הרלוונטיות לאירוע שלנו.

בידקו את התקציב האישי שלכם ואת עלות הקייטרינג. כל חברה גובה מחירים שונים ויכולה להציע מספר תפריטים לבחירת מארגן האירוע. התפריטים יכולים להשתנות מתפריט חלבי לתפריט בשרי, או להכיל מנות בעלויות משתנות, לדוגמה: סטייק אנטריקוט בפריסה או בשר אסאדו יעלו יותר מפרגיות או חזה עוף. מרבית חברות הקייטרינג מאפשרות למארגני האירוע לשבץ בתפריט מנות שיתאימו לתקציב האירוע.

האם יש לחברה כשרות ואיזה סוג?

ברוב האירועים המשפחתיים רצוי לבחור בקייטרינג כשר כיוון שתמיד יש חלק במשפחה ששומר כשרות ומסורת וכמארגני האירוע אלינו לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר בכדי שכלל האורחים יהיו מרוצים. כדאי לבחור מנות שיענו לטעם הממוצע (פרגיות, סטייק ודג) ולא להשתגע עם מנות יוצאות דופן שלא יקלעו לטעמם של הרוב.

בידקו את איכות המזון! בשום אופן אין להתפשר על איכות חומרי הגלם וטיב המנות במטרה להוזיל את עלות האירוע. בחירה בחומרי גלם גרועים תבטיח את כישלון האירוע ואכזבת האורחים. במידה ויש לכם תקציב מצומצם, ניתן לוותר על תפריט גדול ומגוון ולהתמקד במספר מנות פשוטות אך איכותיות וטעימות. תמיד עדיף שתהייה מנה אחת טובה ועשויה כהלכה ממספר מנות זולות באיכות ירודה.

בידקו את מוניטין ההנהלה, שף הקייטרינג ואיכות צוות המלצרים. גם המנה הטעימה ביותר לא תפצה על שירות גרוע, ולכן יש לבדוק שהנהלת הקייטרינג מחזיקה רק עובדים בוגרים ומנוסים אשר סיימו שירות צבאי. קיימות חברות קייטרינג אשר במטרה להוזיל עלויות מעסיקה עובדים צעירים בני 16 אשר אינם יודעים את העבודה ואין בינם ובין שירות מקצועי דבר וחצי דבר. במידה וקיים ספק, אתם תמיד יכולים לבקש מהנהלת הקייטרינג להצטרף לאירוע בהפקתם בכדי לבדוק את התנהלות צוות המלצרים בזמן אמת.

לסיכום, בעת בחירת חברת קייטרינג יש לבדוק את התמחות הקייטרינג, כשרות, איכות חומרי הגלם, עלות, מוניטין ושירות. תאמו ארוחת טעימות ובידקו האם ניתן לשלב בתפריט מתכון משפחתי או אם ניתן לשנות את המנות הקיימות בהתאם לצורך. קראו ביקורות באינטרנט ואל תשכחו לערוך השוואת מחירים.