Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » כיצד לבחור גנרטור לאירוע?

כיצד לבחור גנרטור לאירוע?

אירועי חוץ, הפכו לשם ודבר בשנים האחרונות ונראה כי מפיקי אירועים רבים מציעים ללקוחותיהם להפיק אירוע תחת כיפת השמים במבחר לוקיישנים, אם זה על חוף הים, בטבע, בפארקים, במתחמים פתוחים ועוד מגוון מקומות שונים. הודות לחברות המשכירות ציוד לאירועים, נראה כי מדובר במשימה די פשוטה, שהרי די לבחור במיקום אטרקטיבי, למצוא חברה המספקת ציוד לאירועים ולהתחיל להפיק את האירוע ואת שאר העניינים מסביב.

מה הציוד הנחוץ להשכרה בהפקת אירוע חוץ?

דבר ראשון חשוב לוודאי כי מדובר על מקום בו יש גישה לתשתיות כמו חשמל ומים, אם לא, תוכלו למצוא גנרטורים להשכרה במגוון רב של עוצמות שיתאימו בקפידה לגודל וסוג האירוע שלכם. כמובן שיש אפשרות גם להשכיר שירותים כימיים במידה ומדובר באירוע בלב היער בו אין גישה למים, אך גנרטורים הם מוצר בסיסי להפקת כל סוג אירוע במקום בו אין גישה לחשמל. לאור העובדה כי ישנם חברות רבות המציעות את אפשרות השכרת גנרטורים, חשוב לוודאי כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית ובכן חברה המספקת מגוון רב של סוגים.

למה חשוב לוודא כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית?

כפי שוודאי אתם יודעים, גנרטורים הם הדבר החשוב ביותר באירוע, הרי שאירוע ללא חשמל הווה אומר אירוע ללא תאורה, ללא מוזיקה ובקיצור תסכול רב הן לאורחים והן לבעלי האירוע. מסיבות אלו, חשוב לבחור בחברה המספקת גנרטורים חדישים באיכות גבוהה ביותר. מעבר לכך שהאירוע עלול להרס בשל תקלה בחשמל, אף מכשירים חשמליים עלולים להתקלקל במידה ומדובר בגנרטור שאינו תקין, לכן בחרו מראש בחברה אמינה אשר במקרה של תקלה מחליפה את הגנרטורים במהירות האפשרית ובכן חברה כזאת הלוקחת אחריות מלאה על מוצריה.

מה חשוב לדעת טרם בחירת החברה?

עמידה בתווי תקן מחמירים ובדיקות שוטפות – חשוב לוודא כי החברה אתה אתם הולכים לעשות עסקים, אכן מספקת גנרטורים להשכרה העומדים בכל תקני הבטיחות הנדרשים בחוק ומאושרים על ידי מכון התקנים וגופיים רשמיים נוספים. ודאו כי הגנרטורים נבדקים כל תקופה מסוימת בהתאם לדרישות החוק ושאכן הם נראים תקינים ואסתטיים לעין.

ציוד נוח וקלה להפעלה -  בדקו כי מדובר הגנרטורים נוחים להפעלה ואינם מסורבלים, מעבר לכך, הם צריכים להיות שקטים, כך שהם לא ירעישו ויהרסו את חווית האירוע. בכל מקרה, בקשו הסבר לגבי הפעלת הגנרטור ובמקרה של תקלה או בשעת חירום למי יש לפנות ותוך כמה זמן הם מגיעים לסדרה.

מבחר רב של סוגים וגדלים- ישנם סוגים רבים של גנרטורים המתאימים לסוגי אירועים שונים, חשוב לבחור ברמת הספק חשמל המתאימה בקפידה לכמות חשמל שתזדקקו במהלך האירוע, ואך לקחת עוצמה גבוהה יותר ליתר ביטחון וזאת על מנת למנוע תקלות שונות. בכל מקרה מומלץ לקבל ייעוץ אישי והתאמה מלאה של הגנרטור מבעל מקצוע מומחה.