Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » יש חשמל באוויר – בחירת גנרטור מתאים לאירועים

יש חשמל באוויר – בחירת גנרטור מתאים לאירועים

אתם נמצאים בפתח תקופה מרגשת בה אתם עומדים לחגוג אירוע חשוב בחייכם – חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי גדול, והחלטתם לשבור קצת את השגרה ולקיים אירוע בחוץ או בטבע. אין ספק שאתם צריכים לדאוג לשלל דברים כמו המיקום עצמו, התאמת השטח לאירוע, שכירת כיסאות, שולחנות, שירותי קייטרינג ועיצוב המקום, אך אחד הדברים הראשונים אותם אתם צריכים לזכור הוא ארגון החשמל לאירוע על ידי שכירת גנרטור בגודל מתאים. ישנם סוגים שונים של גנרטורים ואתם הולכים קצת לאיבוד – איזה גנרטור לבחור, איזה גודל צריך לאיזה היקף של אירוע, לכמה זמן יחזיק הגנרטור והאם צריך רק אחד, ועוד. אל חשש, אתם לא צריכים לפתור את הבעיה הזו לבדכם. בשוק קיימים אנשי מקצוע רבים שישמחו לספק לכם שירות השכרת גנרטור ואף לסייע לכם בבחירה.

 

מה זה בעצם גנרטור?

ראשית עליכם להבין מהו הגנרטור ומה התפקיד אותו הוא משחק באירוע שלכם. חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחד בטבע יכול להיות מהנה מאד, אך מה קורה כשאתם מגיעים למקום ומגלים שהתאורה הקיימת לא מספיקה, שאתם צריכים מיחם של מים חמים או מקרר לקירור שתייה, שאתם זקוקים למערכת הגברה כדי לשמוע את המוסיקה אבל אין לאן לחבר אותם? בדיוק בשביל זה קיים הגנרטור הפועל לרוב על דלק, שמטרתו לספק חשמל לאירוע שלכם ולאפשר לכם לקיים את האירוע בנוחות מרבית, ולהנות מיופיו של הטבע מבלי שתצטרכו לוותר על המתקנים הנחוצים לקיום אירוע מהנה. כל גנרטור מגיע במתח שונה המותאם לצרכים אחרים – כמות המכשירים שיחוברו אל הגנרטור, כמות הכוח שצריך להזרים למכשירים הללו, כמות השעות בהן יפעל הגנרטור ועוד.

 

בחירת הגנרטור המתאים לאירוע

על מנת להחליט על הגנרטור המתאים לאירוע שלכם, ראשית ערכו רשימת של כל המכשירים המצריכים חשמל באירוע כגון מערכת הגברה, תאורה חיצונית, מכשירי חימום או קירור אוכל, מאווררים באם מדובר באירוע בקיץ, או אמצעי חימום ניידים באם יש חשש לאירוע קריר או לרוחות ועוד. לאחר מכן חשבו על מספר השעות בהן תצטרכו את הגנרטור. האם רק בתחילת האירוע תזדקקו לחשמל או שמא לכל אורך האירוע ועד תומו. לבסוף, תצטרכו לבדוק מה כמות הדלק הנזקקת לגנרטור שלכם וכיצד אתם משיגים אותה.

 

תנו לאנשי המקצוע לעזור לכם

את כל השאלות שצצות לאחר ההחלטות הללו תוכלו להפנות אל החברה המספקת שירותי השכרת גנרטורים אותה בחרתם. בדקו על איזה גודל גנרטור ממליצים אנשי הצוות בחברה לפי הצרכים שלכם, האם הם ממליצים לשכור מספר גנרטורים שיעמדו במיקומים שונים, האם הם מספקים את הדלק לגנרטור, האם הם מספקים את שאר הציוד כמו כבלים מאריכים, האם הם מספקים שירות משלוחים או שאתם צריכים לאסוף ולהחזיר את הגנרטור בעצמכם וכמובן, לכמה זמן הם משכירים את הגנרטורים. חברה מקצועית ואמינה תדע לענות בקלות על כל השאלות הללו ואף לספק לכם מידע שלא ידעתם שיסייע להתנהלות תקינה של האירוע.