Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » יום כיף לעובדים- כיף, גיבוש ואוכל טוב

יום כיף לעובדים- כיף, גיבוש ואוכל טוב

בשנים האחרונות ישנה יותר ויותר מודעות במקומות עבודה לרווחת העובדים. ההבנה כי שביעות רצונם של העובדים משפיעה על תפוקתם בעבודה גרמה למעסיקים לחשוב כיצד ניתן לשפר את תחושתם באופן קבוע ולדאוג לרמת מוטיבציה גבוהה ותחושת שייכות משמעותית.

רווחת העובדים היא כבר מזמן לא רק כל מה שקשור לשכר ותנאים סוציאליים. שכר הוא נתון שמשתנה לעיתים אך אינו פקטור שיכול להשתנות על בסיסי קבוע ובצורה רוחבית עבור כל העובדים. תנאים סוציאליים הם קבועים בחוק ולא נחשבים להטבה אלא אם הם שונים במיוחד לטובת העובדים במקום עבודה מסויים. דאגה לרווחת העובד כוללת היום גם תכנון והשקעה באירועים שונים שמופקים כדי להרים את המורל בארגון וליצור גיבוש ואחווה.

אחת הדרכים הנפוצות לכך היא ארגון יום כיף לעובדים. מרבית המעסיקים דואגים היום לארגן יום כיף לעובדים לפחות פעם בשנה, אם לא יותר.ביום כזה יוצאים לפעילות חוויתית מחוץ למשרד, מתאווררים משגרת היום יום ומעבירים יום של הנאה, גיבוש וכיף.

כאשר מארגנים יום כיף לעובדים ישנם כמה פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון. ישנן מגבלות תקציב שונות, יש צורך להתחשב בסוג כח האדם בחברה כיוון שלא כל פעילות מתאימה לכל אחד, צריך לתכנן את סוג הפעילות כמובן גם בהתאם למזג האוויר כדי להחליט אם תהיה בחוץ או במקום סגור וכו'. ישנן היום חברות שמתמחות בהפקת יום כיף לעובדים וניתן לפנות אליהן לצורך ארגון האירוע בהתאם לצרכים והמגבלות של כל ארגון.

 

יום כיף מוצלח- התנאים הבסיסיים

ישנם מספר דברים שחייבים להיות כלולים בארגון של יום כיף לעובדים כדי שיצליח להיות חוויה מגבשת ומהנה לכולם-

-פעילות חווייתית ומגבשת- ישנן פעילויות שונות שניתן לבחור מתוכן- יום ספורט לעובדים, פעילויות אקסטרים שונות, יום כיף בסגנון הישרדות או המירוץ למיליון, טיולי ג'יפים ועוד. מה שחשוב הוא לבחור פעילות שיכולה להתאים לכלל העובדים ותכלול משחקים ומשימות שיתרמו לגיבוש ולשיתוף פעולה בין כל העובדים.

-אוכל- אחד המרכיבים החשובים בארגון יום כיף לעובדים הוא תכנון הארוחות. ביום כזה נהוג לפנק את העובדים בארוחות טובות ומיוחדות. ניתן לקחת את כולם למסעדה טובה, להזמין קייטרינג איכותי או בר מתוקים מיוחד. ניתן גם לבחור בפעילות משותפת כמו סדנת בישול או אפיה וכו'.

-מתנות לעובדים- בכל יום נהוג לחלק לעובדים מתנות מיוחדות למזכרת. בדרך כלל מדובר במוצרים ממותגים של החברה שתפקידם בין היתר לחזק את תחושת השייכות וגאוות היחידה של העובדים- החל ממתנות קטנות כמו חולצה או עט ממותגים וכל בגאדג'טים מיוחדים הנושאים את לוגו החברה.

ניתן לראות כי הפקת יום כיף לעובדים אינה דבר פשוט ויש להתחשב בגורמים רבים ולעמוד באילוצים שונים. כדי להפיק ממנו את המירב, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בארגון אירועים מסוג זה.