Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » יום הולדת שנה לתינוק הוא סיבה למסיבה

יום הולדת שנה לתינוק הוא סיבה למסיבה

יום הולדת שנה לתינוק

כל יום הולדת הוא בהחלט סיבה טובה למסיבה. אתם הורים לתינוק חמוד העומד לחגוג את יום הולדתו הראשון? אתם סבים או סבתות שרוצים לגלות מעורבות בארגון יום הולדת שיהיה גם מסיבה נפלאה? יש לא מעט דרכים שיתרמו לאווירה חגיגית, שמחה ומהנה.

בלונים למסיבות


כאשר רוצים לארגן מסיבת יום הולדת לגיל שנה לא צריכים בהכרח לשכור אולם. גם אין צורך להגיע עם בני משפחה או חברים למסעדה, כפי שמקובל בגילאים יותר מבוגרים. מה שכן ניתן לעשות, זה להפיק מסיבה נחמדה, עם הרבה מצב רוח טוב, בזכות סוגים שונים של פתרונות ואטרקציות למסיבות ובראשם – בלונים.


• בלונים עליזים – בלונים עליזים יוסיפו הרבה מאוד צבע ויופי ליום ההולדת. יש להם את היכולת למשוך את תשומת ליבו של התינוק, לשמח אותו ולספק אסתטיקה ונוי. מלבד האפשרות לנפח בלונים רגילים, אפשר להיעזר גם בשירות של עיצוב בלונים.
• משחקי בלונים – מלבד קישוט הבית או החצר עם בלונים יפים, ניתן גם להזמין סוגים שונים של בלוני ענק למשחק. בלונים כאלה מומלצים במיוחד כאשר בין האורחים יהיו גם ילדים. הללו יוכלו להשתעשע כראוי עם בלונים ענקיים ובלתי רגילים.
• בלוני חיות - ניתן גם להפתיע עם בלונים בכל מיני צורות, למשל של בעלי חיים חביבים. בלונים כאלה יכולים להיות מסודרים מראש או ללבוש צורה ממש מול עיני האורחים (על ידי אמן בלונים).


מתוק במסיבה


קישוט או משחק בבלונים הוא דבר טוב ויפה, אבל האם אפשר לערוך יום הולדת לגיל שנה בלי מתוקים טעימים לאירוח? כדי שהמסיבה תהיה מהנה באמת, כדי להפתיע את המוזמנים ולשמח את התינוק, כדאי לדאוג למגוון של מיני מתיקה ומאכלים טעימים. בין היתר ניתן לשלב:


• בר ממתקים – עמדת ממתקים מסוג זה תכיל מגוון רחב ביותר של מיני מתיקה, בכל מיני צבעים ולכל הגילאים. כדאי לשלב סוגים שונים של סוכריות, עוגיות, עוגות, חטיפים ומיצים.
• וופל בלגי – מאכל מתוק זה אהוב מאוד על ילדים ועל מבוגרים, וכדאי להגיש אותו כמו שצריך, עם תוספות מעל או בצד - עם קצפת, פירות טריים, דובדבן, עם רוטב שוקולד חם, אגוזים או גלידה – ליצירת מראה צבעוני ומושלם.
• צמר גפן – הממתק הקלאסי בסגנון "שערות הסבא" הופך כל יום הולדת לקרנבל טעים.
• מזרקי שוקולד – את השוקולד האהוב והמוכר כדאי להגיש במזרקים אישיים. ניתן לשלב מזרקים בטעמי שוקולד שונים – מריר, חלב, לבן וכן הלאה.