Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » יום גיבוש וכייף לעובדים ולמשפחות – אילו אלמנטים משלבים

יום גיבוש וכייף לעובדים ולמשפחות – אילו אלמנטים משלבים

יום אחד מתוך 365 ימים, אתם בוחרים לשנות את הלו"ז של בית העסק שלכם, ולחגוג בגדול! אירוע גיבוש וכייף לעובדים שלכם הוא אירוע שהם מחכים לו כל השנה, אך השנה יש להם סיבה לחכות ולצפות לו אפילו יותר! כיום, בתי עסק רבים מבקשים להפוך את צוות העובדים להרבה יותר מצוות - אלא למשפחה. כך, לא מפתיע כלל כי המון עסקים משדרגים את יום הגיבוש לעובדים והופכים אותו לכזה שבו מתארחות כל המשפחות של כל העובדים.

המטרה שלכם היא להפוך את האירוע העסקי החשוב להצלחה גדולה, ולשמחתכם, יש לכם גם דרך לכבוש את המטרה הזו. אם כן, אילו אלמנטים אתם צריכים לשלב באירוע כזה שבו מתארחות משפחות עם ילדים? רמז: גם תעסוקה לילדים בדמות מתנפחים להשכרה.

משדרגים את נראות האירוע עם בלונים:

אז ראשית, מאחר ומדובר באירוע שהוא גם בעיקר חגיגה, תוכלו לקבל את העובדים שלכם ואת המשפחות המגיעות איתם בבלונים. לא משנה אם אתם עורכים את האירוע שלכם בכותלי המשרד או בחלל חיצוני כדוגמת מועדון או אולם אירועים – הרי שסידורי בלונים יכולים להוסיף רבות לנראות האירוע, וכך להפוך את האווירה לחגיגית יותר ולכזו המייצרת טעם של אירוע ייחודי. כמו כן, מאחר ומדובר גם על ילדים שיגיעו, הבלונים יכולים לשמח ולרגש אותם.

דואגים שהאירוע יהיה בטעם טוב:

אין ספק כי אירוח מוצלח כולל בתוכו גם אוכל טוב. כיום ישנן חברות שיכולות לספק לכם שירות נפלא של דוכני מזון לאירועים. אם פעם באירועים מסוג זה כל אורח היה צריך להביא איתו מזון מהבית וכך הייתה נבנית ארוחה גדולה, הרי שכיום ניתן להעביר את התפקיד לחברה חיצונית שיכולה להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינארית משובחת. דוכני המזון כוללים מזון מתוק ומלוח לבחירתכם, כך שאתם יכולים לבחור את הקונספט החביב עליכם.

אטרקציה מדליקה לילדים:

אתם רוצים גם שהילדים יהנו וגם להם תהיה חוויה נפלאה? באירוע הגיבוש הזה הם יפגשו את הילדים של העובדים האחרים, ועם פעילות נפלאה עבורם הם יוכלו ליצור קשרים חברתיים וליהנות מהאירוע. שירות של השכרת מתנפחים יכול להיות פתרון נפלא עבורכם, בעיקר אם אתם עורכים את האירוע תחת כיפת השמיים בפארק או בחלל חיצוני אחר. מתנפחים לילדים הוכיחו עצמם לא פעם בלא מעט אירועים, כך שאתם במידה רבה הולכים על בטוח.

שרים כל הדרך אל הצלחת העסק:

אז האטרקציה של הילדים היא מתנפחים. מה האטרקציה שלכם? תוכלו להתגבש סביב אטרקציה מדליקה של קריוקי. אין ספק כי כל אחד אוהב לשיר – גם אלו ששרים יפים יותר וגם אלו שפחות נחשבים כזמירים. הקריוקי מלכד ומגבש ויעניק לכל העובדים ולמשפחותיהם חוויה נפלאה מיום מקסים. לטובת חוויה מלודית במיוחד – זו בדיוק האטרקציה שאתם צריכים לשלב באירוע שלכם!