Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » חוויה אחרת לחגוג יום הולדת

חוויה אחרת לחגוג יום הולדת

אם אתם מעוניינים לחגוג את יום ההולדת שלכם בצורה קצת שונה או אם אתם מעוניינים להפתיע אדם יקר לכם במתנה מיוחדת ליום ההולדת, טיולי סנפלינג הם הטרנד האופנתי האחרון והמתנה האידיאלית.

 

מתנה ליום הולדת - טיולי סנפלינג ועוד

מתנה ליום ההולדת צריכה להיות מותאמת בצורה הטובה ביותר לאותו אדם לו חוגגים את האירוע. אם אתם מתלבטים לגבי בחירת המתנה, הנקודות הבאות יעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה:

·         תקציב- הדבר הראשון אותו עליכם להגדיר הוא את סכום הכסף אותו אתם מעוניינים להוציא על מתנה.

·         אופי- יש לקחת בחשבון את קווי האופי של אותו אדם לו אתם קונים מתנה ולברר מהם התחביבים שלו.

·         גיל- יש מתנות מסוימות שמתאימות לגילאים מסוימים ויש מתנות שאינן, שיקול אותו חשוב לקחת.

·         כושר- אם מעוניינים לקנות מתנה שמצריכה יכולת פיזית מסוימת חשוב מאוד לוודא שמתנה זו מתאימה לאותו אדם ולא רק אליכם (רובינו נוטים להתלהב ממה שאנחנו אוהבים ופעמים רבות שוכחים שלא כולם מתלהבים מאותם הדברים).

·         מגבלת זמן- יש מתנות שאינן ישימות בעונות מסוימות של השנה (טיולי סנפלינג בחורף) ויש מתנות שהתוקף שלהן הוא עד תאריך מסוים. דבר שחשוב לקחת בחשבון.

·         נקודה חשובה! בדקו אם ישנה אפשרות לאטרקציות מיוחדות כמו מסכי לד

טיולי סנפלינג - חוויה חד פעמית ליום ההולדת

אם אתם מעוניינים לקנות מתנת יום הולדת מיוחדת לאדם שאוהב לטייל בארץ ישראל, טיולי סנפלינג הם המתנה האידיאלית. מתנה זו מאפשרת התאמה אישית לכל מתכונת של מסיבת יום הולדת אותה אתם מעוניינים לערוך לבעל השמחה. יש אפשרות לבחור במסלול טיולים בטבע בו משולבת פעילות סנפלינג, לבחור בפעילות סנפלינג שמשלבת מסיבה בטבע ועוד. טיולי סנפלינג מוצעים ברמות משתנות, ברמת מתחילים או מתקדמים ולקהלי יעד מגוונים - למשפחה, יחידים, זוגות או קבוצות של חברים. יש אפשרות לבחור לטייל במגוון מקומות, מחלקה הצפוני והירוק של ישראל ועד הדרום האדמומי ועוצר הנשימה. ההחלטה לבחור בטיול מיוחד שמערב פעילות סנפלינג בתור מתנת יום הולדת תבטיח חוויה של נוף עוצר נשימה וחשיפה אל מקומות יפהפיים בישראל אליהם ניתן להתוודע רק באמצעות סנפלינג.

 

לסיכום, טיולי סנפלינג הם המתנה האידיאלית ליום ההולדת. אין זה משנה אם אתם גולשי סנפלינג או לא, מובטחת לכם ולכל מי שתיקחו אתכם, חוויה מדהימה אותה תזכרו לכל אורך חייכם. כעת, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור בחברה מנוסה שמבטיחה סנפלינג ברמת בטיחות גבוהה ולהתחיל לחוות. אז שיהיה במזל טוב.