Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » חוגגים אירוע? העיקר שיהיה מתוק

חוגגים אירוע? העיקר שיהיה מתוק

מגנטים לאירועים

להיות אורחים באירוע זה כייף גדול, אך בעת שאתם בעלי השמחה – הרי שאז בכלל אין על מה לדבר. אז נכון, לא לימדו אף אחד מכם להיות מפיקי אירועים, אך בעת שאתם מתחילים לתכנן את האירוע שלכם, אתם מגלים איך לאט לאט מתבהרת התמונה ומשתקף בפניכם החזון שעליו תמיד חלמתם: אירוע מושלם. המטרה הברורה שלכם מהאירוע הוא לשמוח ולשמח. אז הרי שבכל הקשור ללשמוח – לא יכול להיות טוב מזה, ואתם פשוט מאושרים. ולשמח? על רווחת האורחים אתם עובדים ומשקיעים רבות. כיום, נהוג לשלב באירועים – החל מאירועי המצווה ועד אירועי החתונה, אטרקציות שונות, שבעזרתן ניתן למנף את האירוע ולהפוך את האורחים שלכם לאורחים מרוצים במיוחד. על אטרקציות מתוקות, שמעתם?

לאירוע יום ההולדת: מזרקי שוקולד


לכל אירוע יש את האטרקציות המובילות והשכיחות בו, כך שאתם יכולים לבחור אטרקציה שתוכתר ללא כל ספק כהצלחה. האטרקציות המתוקות נמצאות חביבות גם על קהל המבוגרים הנוכח באירוע, וכמובן שגם על קהל הילדים. באירוע יום ההולדת, תוכלו לשלב שולחן מתוקים ליום הולדת, או פשוט עמדה של מזרקי השוקולד. עם אטרקציה שכזו, אין שום צורך לחכות לשלב הקינוחים – ומי מהאורחים שלכם שצריך בוסט של מתוק, של חוויה ובעיקר של המון כייף, מוזמן להנות ממזרק של שוקולד איכותי ומפנק. אתם אלו שתחליטו איזה סוג שוקולד יוגש במזרקים: החל משוקולד חלב ועד לליקר שוקולד משכר ומפנק.

לאירועי המצווה: בר מתוקים מפואר


יום הולדת הוא אירוע מרגש בכל גיל, אבל ישנה תמימות דעים לגבי אירוע יום הולדת אחד, יחיד ומיוחד: אירוע המצווה. בעת שהילדים מגיעים לגיל 13, והילדות לגיל 12, יוצאים מכותלי הבית ומעתיקים את החגיגה למתחם אירועים מפואר בחגיגה מושקעת. חלק מההשקעה ניכרת גם באטרקציות שונות לטובת שדרוג החוויה של האורחים. כך, הפכו הברים המתוקים לאטרקציה מובילה ומתוקה, שמכתירה כל אירוע כהצלחה. אז מה מחכה לכם על הבר המתוק? פשוט כל מה שתוכלו לדמיין ולחלום! סוכריות צבעוניות, עוגות ועוגיות, זרי ממתקים, מפלי שוקולד איכותי ועוד המון פינוקים מתוקים. כל שנותר לכם הוא לתעד את כל המתיקות הזו. צלם מגנטים כבר בחרתם?

ובאירוע החתונה: עגלת ממתקים מפוארת


באירוע החתונה הכול יותר גדול, יותר מרשים ויותר מזמין. באירוע החתונה שלכם, אתם דואגים לאירוע מתוק במיוחד בעת שתביאו אל האירוע עגלת מתוקים. עם עגלת המתוקים, אתם לא מעניקים לאורחים שלכם רק מטעמים מתוקים וטעימים, אלא גם יוצרים חוויה ושפע גדול הנוכח באירוע. את העגלה המתוקה ניתן לעצב ולהתאים לאופי האירוע על ידי בחירה של צבעים וקונספט. אז מה מחכה לכם על העגלה המתוקה? דמיינו לעצמכם עולם מתוקים שלם לרבות סוכריות ענקיות, מפלי שוקולד, וופל בלגי, זרים מתוקים ועוד המון פינוקים.