Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » השכרת ערכת קריוקי – להיות זמר

השכרת ערכת קריוקי – להיות זמר

קריוקי, למי שעדיין לא שולט בז'אנר, הוא סוג של זימרה שעשתה עליה לארץ מיפן. משמעות המילה ביפנית היא תזמורת ריקה ואכן כך הם פני הדברים, המוזיקה המושמעת היא ללא מילים ועל המשתתפים לשיר את המילים כפי שהן מופיעות על המסך בתזמון ויזואלי, מסתבר שזוהי שיטה קלה לזהות מי הזמרים בחבורה ומי לא. מדובר בבילוי מקורי שתופס עניין וקהל רחב בארץ ובעולם. הקריוקי הפך לטרנד סוחף שנמצא היום כמעט בכל מסיבה, פאב וערב גיבוש ובשביל זה יש צורך בהשכרת קריוקי.

בכל מסיבה ערכת קריוקי חובה

הקריוקי הוא בילוי חברתי לכל דבר שהופך כל ערב משעמם לערב עם צחוק ושעשוע. הרבה בתים בישראל הפכו את הקריוקי לתחביב קבוע בערבי שישי והביקוש לציוד המתאים רק עולה ועולה. עלות השכרת קריוקי איננו בשמיים וכל אחד יכול להרשות לעצמו לפחות פעם אחת. ציוד איכותי יבטיח ערב שכולו הנאה צרופה. חשוב לשים לב שערכת קריוקי איכותית חייבת לכלול את המפרט הבא:

  • רמקול מגבר 12-15 אינץ' של חברה ידועה כגון: ברינגר
  • מיקסר חיצוני או מובנה (יכול להיות גם של חברת ברינגר)
  • כבלים תואמים
  • זוג מיקרופונים איכותיים
  • סטנד יציב עבור הערכה
  • שירים עדכניים במכשיר לפטופ
  • מקרן ומסך

לפני ששוכרים את הציוד חשוב ללמוד ולהבין מהם סוגי החברות המומלצות של המכשירים האלקטרוניים המוצעים בשביל לבחור את הטובים והאיכותיים שבהם שיעבדו ערב רצוף ללא תקלות.

השכרת ציוד קריוקי לכל דורש

להשכיר ערכת קריוקי איננה מצריכה להביא מפעיל שלעיתים מייקר יותר את הערב, הרצון הגובר הוא לקיים ערב אינטימי עם המשפחה או החברים הקרובים ולכן לרוב השכרת קריוקי מתבצעת דרך חיפוש חברת סאונד מקצועית ואמינה שזהו ייעודה. יש היום בשוק מתחרים רבים בתחום שמבטיחים ציוד חסר תקדים ובסופו של ערב המכשירים רוב הזמן לא עבדו, לכן חשוב שהשכרת ציוד קריוקי תהיה מספק אמין, או חברה ידועה שלהם המלצות מלקוחות מרוצים, שיהיו זמינים בכל עת לתת מענה במידה ויש תקלה. חשוב להקפיד ולשכור מעסק הממוקם בקרבת מקום האירוע על מנת שאפשר יהיה לבדוק את הציוד טרם השכרתו בשביל למנוע אי נעימויות במהלך הערב בגלל תקלה במגבר או מיקרופון שלא עובד. כל אחד יודע שאם משלמים כסף יקר רוצים לקבל את השרות או הציוד שיעמוד באופן זהה לערך ששולם עבורו.