Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

אוהלים לאירועים

הטרנד האחרון בתחום האירועים הוא לא פחות מאשר הפקת אירוע באוהל מקורה תחת כיפת השמים. למעשה, אוהלים אלו מתאימים לבעלי אירועים המעוניינים להפיק אירוע שונה מהסטנדרט המקובל של אולם אירועים מסורתי ומעוניינים להפיק אירוע תחת כיפת השמים במקום שאינו סטנדרטי.


את כל הכיף הזה ניתן לערוך על ידי השכרת אוהלים המציעות חברות שונות בשוק. חברות אלו, לרוב מחזיקות מספר רב של אוהלים, החל מאוהלים גדולים בהם ניתן לערוך חתונות, כנסים ובכלל כל אירוע גדול אחר וגם אוהלים קטנים המיועדים לעריכת אירועים יחסית קטנים כמו – ימי הולדת, השקת מוצרים מסיבת רווקים או רווקות, בת או בר מצווה ועוד.

מה כל כך מיוחד באוהלים להשכרה?

כל מי שהיה באירוע שנערך באוהל, יודע עד כמה הוא מיוחד ושונה מהסטנדרט המקובל והוא בכלל באווירה מהנה ובלתי נשכחת. אך כיום, על מנת להפיק אירוע מושלם באוהל, אנשים רבים נעזרים בחברות הפקה אשר מיומנות בהפקת אירועים יוקרתיים מסוגים אלו, הרי לבל נשכח כי מדובר בהפקה הכוללת דאגה לכל הנושא הלוגיסטי, בעיקר אם מדובר באירוע שנערך בטבע או במקום מרוחק מתשתיות.


חברות הפקת אירועים דואגות לבחור בקפידה את כל האביזרים והציוד הדרושים להפקת אירוע בשטח באוהלים ובוחרות את הציוד הבא:

בחירת אוהלים להשכרה

אוהלים הם למעשה גולת הכותרת באירועים מסוג זה ותפקידם לתחום את האירוע ולספק לאורחים אירוע אינטימי. מעבר לכך, אוהלים אלו נועדו בין היתר גם  להגן על האורחים באירוע מפני פגעי מזג האוויר, אם זה מפני רוחות וגשמים או מפני השמש הקופחת כאשר מדובר על אירוע הנערך בצהריים.

אבזור האוהלים

כפי שידוע לכם, אוהלים לאירועים הם ללא ספק פתרון מצוין, החל מפינות ישיבה מדליקות או שולחנות וכסאות, ציוד לוגיסטי ועד עיצוב מרשים של האוהל שידמה הרגשה של אולם אירועים מקורה , אך כמובן על פי העיצוב הרצוי ובהתאם לאופי האירוע.

קייטרינג עשיר

כאשר מדובר על אירוע, לא ניתן לפספס את נושא הקייטרינג, אך כאשר האירוע נערך באוהל, הדבר גמיש יותר, כיוון שתוכלו להציב בחלל בופה מרשים ממנו יוכלו האורחים להגיש באופן עצמאי כל שירצו וליהנות ממאכלים משובחים שיקנו לאורחים הנאה רבה.

ציוד לוגיסטי

את האוהל יש כמובן צורך לאבזר גם בציוד רב, כמו – גנרטור, תאורה מרשימה, מערכת הגברה, במה לתקליטן, מחצלות או דשא סינטטי, מזגנים קירור לאוהל או תנורים לחימום האוהל בקיץ ועוד מגוון רב של ציוד שיאפשר לאורחים הנאה מושלמת לאורך כל האירוע.

לסיכום

אוהלים לאירועים הם ללא ספק פתרון מצוין לאירוע שונה מהסטנדרט המקובל. לאור הביקוש הרב בקרב הציבור לאוהלים, ניתן למצוא מגוון רב של סוגי אוהלים המתאימים לכל סוג אירוע, כך שנותר לכם לבחור את סוג האוהל וליהנות מאירוע מושלם.