Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » הפקת בר מצווה בכותל- כדי לחגוג בר מצווה בהצלחה כמו שתמיד חלמתם!

הפקת בר מצווה בכותל- כדי לחגוג בר מצווה בהצלחה כמו שתמיד חלמתם!

בר מצווה

יום הולדת שלוש עשרה אצל בנים הוא אחד מימי ההולדת החשובים ביותר, אם לא החשוב מכולם. זהו הגיל המסיים את גיל הילדות ומתחיל את גיל הבגרות. במסורת היהודית זהו אירוע עוצמתי, טקס בר המצווה מסמל את כניסת הנער לעולם של מבוגרים ואין מתאים יותר מאשר לחגוג את האירוע בכותל המערבי. חגיגת בר מצווה בכותל תעטוף את נער בר המצווה, את בני המשפחה ואת האורחים בהילה של קדושה ותעניק חוויה מיוחדת ומרגשת, חוויה של פעם בחיים.

הפקת בר מצווה בכותל - חמישה טיפים ועצות טובות

הפקת בר מצווה בכותל אינה עניין קל או פשוט, זהו אירוע הדורש משאבים, אנרגיה ויכולות של תכנון כדי לחגוג את היום בדרך הטובה ביותר. כדי לעבור את היום הגדול בהצלחה ולחסוך זמן יקר וגם כסף רצוי להיעזר בחברת הפקה או לדלות מידע מפורטל בר מצווה המאגד בתוכו מספר גדול של נותני שירותים ייחודיים של הפקת בר מצווה בכותל כמו להקות מתופפים, שירותי קייטרינג, מסעדות, רבנים ועוד.

תאריך בר המצווה נקבע לפי התאריך העברי.  ימי שני וחמישי הם הימים שבהם קוראים בתורה ורק בימים אלו אפשר לעלות לתורה. מנהג יפה הוא לשלב את טקס הנחת התפילין בפעם הראשונה יחד עם העלייה לתורה. אם תאריך יום ההולדת אינו חל ביום שני או חמישי, אפשר לדחות את העלייה לתורה, אך לא רצוי לדחות את הנחת התפילין.

אם החלטתם לחגוג בר מצווה בכותל, רצוי לארגן הסעה, כך תוכלו להבטיח כי כל האורחים יגיעו בזמן לטקס. האוטובוסים מורידים את האורחים בשני מקומות, בשער האשפות או בשער ציון . אם יש לכם אורחים מבוגרים או ילדים קטנים ואתם רוצים לקצר את ההליכה, כדאי לרדת בשער האשפות, אם אתם מעוניינים לצעוד בליווי להקת תופים ושופרות במסלול של רבע שעה, כדאי לרדת מההסעה בשער ציון. לאחר סיום הטקס כדאי לקבוע עם הנהג שיחכה לכם בשער האשפות.

ככל שתקדימו להגיע אל הכותל המערבי, כך הוא יהיה פחות עמוס. אל תשכחו להביא טלית ותפילין, אך אם שכחתם תוכלו להיעזר בעמותות הפועלות על יד הכותל ומשאילות טלית ותפילין לאירוע. אל תשכחו גם להביא סוכריות כדי לזרוק על חתן הבר מצווה בעת העלייה לתורה.

אם תרצו לערוך סעודה לאחר הטקס, בעיר העתיקה, קרוב לכותל, יש מבחר גדול של מסעדות המתמחות בעריכת סעודת בר מצווה. את המסעדה המתאימה תוכלו לבחור בהתאם לסגנון האוכל, לרמת הכשרות ולגודל המקום. אם יש לכם תוכנית,חשוב לבדוק האם המסעדה מצוידת בציוד מתאים כמו מערכת הגברה ועוד.