Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » הפעלות מיוחדות לחתונה

הפעלות מיוחדות לחתונה

חתונה היא אירוע מיוחד ומרגש עבור בני הזוג. אחרי שהיא אמרה "כן" החלו כל ההכנות המטורפות לחתונה של יצירת רשימה ארוכה של מוזמנים, מדידת שמלת כלה, מדידת חליפת חתן לחתונה, הזמנת מאפרת והזמנת מקום לחתונה מראש. כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה מיוחדת, ולכן לא כולם מסתפקים רק בצלם הטוב ביותר, בקייטרינג המשובח או במקום המפואר שבו תהיה החתונה. זוגות רבים מחפשים הפעלות מיוחדות כדי להפתיע את האורחים.

מה מיוחד בהפעלות לחתונה

הפעלות לחתונה הן הדרך של בני הזוג להודות לאורחים שבאו לחתונה ולהעניק להם ערך מוסף. הם יודעים שכדי להגיע לאירוע שלהם, ייתכן כי בני הזוג ביטלו סידורים דחופים, הזמינו במיוחד בייביסיטר שתשמור על הילדים וערכו שורה של הכנות בבית ובעבודה רק כדי להיות פנויים ביום הזה ולכבד את החברים הבאים בברית נישואים. ואם כבר מזמינים אורחים, מדוע שלא לשלב אטרקציה שייחודית רק לחתונה הספציפית, כדי שהחתונה לא תראה כמו כל חתונה סטנדרטית המסתפקת באוכל ובריקודים, אלא תעניק למשתתפים ערך מוסף.

סוגי הפעלות לחתונה

קיימים סוגים מגוונים של הפעלות שינעימו את זמנם של החוגגים ושל החתן והכלה. אם אתם בעניין של אוכל, ניתן לשלב הפעלות מיוחדות הכוללות מפל שוקולד שאי אפשר לעמוד מפניו ושיגרום לאורחים לוותר על קינוחים אחרים, הענקת זרים מתוקים לפני האירוע הגדול, עגלת ממתקים או בר ממתקים אטרקטיבי. ניתן גם להזמין הפעלות שאינו קשורות באוכל כמו בלונים מעוצבים. הבלונים מקנים לאירוע מראה ססגוני ומשדרגים את המראה של המקום שבו בחרתם לחגוג. ניתן לעצב את הבלונים בכל צורה לפי הטעם של בני הזוג: לבבות, יונים או בלונים בצורת כיתוב. גימיק ססגוני ומיוחד לחתונה יכול להות גם הפרחה של בלונים.

באיזו הפעלה לבחור

אמרו לנו איזו הפעלה בחרתם ונגיד לכם איזה זוג אתם. אם אתם זוג מופנם שגם ככה עורך את החתונה כי קרובי המשפחה שכנעו אותו, ואם זה היה תלוי בכם הייתם עורכים טקס מהר וסוגרים את כל העניין, מתאימים לכם גימיקים שלא מושכים יותר מדיי תשומת לב כמו מפל שוקולד טעים שיפנה את תשומת הלב מכם לממתק או בר ממתקים. מנגד, אם אתם זוג תוסס שרוצה לקבל מחמאות בסיום האירוע, ובאופן כללי אוהב אירועים דרמטיים וססגוניים, מומלץ לבחור באירוע כמו הפרחת בלונים.

הפעלות לחתונה בוילה

זוגות לא מעטים בוחרים להתחתן בוילות בשנים האחרונות. לטענתם, חתונה באולם או בגן אירועים בנאלית מדי, ולכן הם מחפשים מקום ייחודי, ולהרגיש קצת כמו בחתונה בסרט אמריקאי. אז אם כבר הולכים על חתונה מיוחדת בוילה, למה לא ללכת עם זה עד הסוף. משום כך, בנוסף לאטרקציות שכבר קיימות בוילה כמו נוף מרהיב, בריכת שחייה גדולה, רחבת ריקודים ומשחקי שולחן, מזמינים בני הזוג אטרקציות שונות כמו בלונים מעוצבים, הפרחת בלונים, מפל שוקולד, זרי ממתקים, בר שוקולד וכדומה.