Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » הפעלות ליום הולדת? לא מה שחשבתם

הפעלות ליום הולדת? לא מה שחשבתם

הפעלות ליום הולדת

אם בעבר "העול" שבתכנון, ארגון והפקת יום ההולדת היה מוטל על ההורים הרי שהיום אינכם צריכים לשבור את הראש אלא בשקט להעביר את השרביט למפעילים מקצועיים וליהנות מכל היתרונות.
אז הנה מתקרב לו היום המיוחד בשנה, לקראתו אתם צריכים לעצור את שגרת החיים ולהפוך למפיקי על לכמה שבועות אם לא לכמה חודשים, כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים של הילדים. אבל למה שלא תיקחו לכם אוויר לנשימה ופעם אחת תעניקו את הכבוד למפעילים מקצועיים?
אז נכון ישנם הרבה מיתוסים על הפעלות ליום הולדת, אבל האם הם באמת נכונים?

מתאים לכל כיס

חשבתם שאינכם יכולים להרשות לעצמכם הפעלות ליום הולדת? כדאי שתחשבו שוב. ישנו מבחר רחב של הפעלות לימי הולדת בטווח גדול של מחירים כך שכל אחד יכול למצוא את ההפעלה המתאימה להעדפותיהם של הילדים וזאת מבלי לשבור תכנית חיסכון.
אפשר בהחלט להפתיע עם גימיקים ייחודיים מבלי להוציא תקציבים עצומים ועדיין לאפשר פינוקים בשפע לילדים, ולהבטיח שהם ייצאו מיום ההולדת עם חיוך ועיניים מבריקות.
אין ספק שלמפעילים יש ניסיון רב בארגון ובתכנון ימי הולדת במגוון סגנונות והם יכולים להתאים לכם יום הולדת העונה גם על גובה התקציב.

לא רק קוסם וליצנית

החל מיום הולדת בנושא לשבור את הקרח לבנות, דרך יום הולדת כדורגל לבנים ועד להפעלות חיות לשני המינים, היום הפעלות לימי הולדת מציעות לכם מגוון רחב של אפשרויות המתאימות לכל נושא, לכל העדפה, לכל סדר גודל של יום הולדת ולכל מין.
בין אם המגמה היא ליצור יום הולדת שייראה כמו בילוי בתוך עולם אגדות מופלא ובין יום הולדת ספורטיבי אשר ימריץ את האדרנלין, כיום ניתן לשלב סוגים רבים של פעילויות אשר יהפכו את יום ההולדת ללא שגרתי וכמה שיותר חוויתי עבור הילדים.

איזה ילד לא אוהב ממתקים?

עזבו אתכם משולחן יום ההולדת הסטנדרטי, אם אתם מעוניינים להרשים באמת את קהל הנוכחים, אתם יכולים שלא לטרוח גם הפעם ולהזמין ליום ההולדת בר ממתקים.
כמובן שניתן לבחור במקום אטרקטיבי אשר מלבד בר ממתקים מעוצב יכול להציע לכם פעילויות שונות כמו למשל הפעלות בלונים וכך להפוך את החוויה למיוחדת במינה ואת הילדים לכמה שיותר מרוצים. 

ולסיכום - פעילויות מעל ומעבר לכל גיל

ישנם סוגים רבים של הפעלות לימי הולדת אשר שמות הן את הילדים והן את התחביבים שלהם במרכז וכך גורמות להם להרגיש מלכים ליום אחד.
בין אם מדובר במשחקי מדע וטבע או ביום הולדת בסגנון הישרדות, בין אם בליטופים וחיוכים, בליצנים חביבים או בקוסמים מתוחכמים, בין אם במופעי בידור והצגות לגיל הרך או בסדנאות יצירה ובין אם בחגיגות מוזיקליות, מתנפחים או מופעי רחוב.
כל מה שדמיינתם לעצמכם ניתן להגשים בעזרתן של הפעלות מקצועיות, וליהנות מיום הולדת מיוחד ומקורי המתאים לכל תקציב.


אז חשבתם שהפעלות ליום הולדת אינן כוס התה שלכם? שקלתם לעשות זאת בעצמכם? כיום אינכם צריכים. בעזרת מפעילים מקצועיים תוכלו לקבל את המענה המותאם ביותר ולהפוך את ילדיכם למאושרים.