Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » המדריך להפקת אירוע עסקי מתוק

המדריך להפקת אירוע עסקי מתוק

הצלחה של כל אירוע, במיוחד כאשר מדובר על אירוע עסקי, נמצאת תמיד בפרטים הקטנים. במקום שבו כולם כבר עשו הכל, אפשר להתבלבל ולחשוב שלא נותר עוד איך להפתיע ולהרשים, אבל בפועל יש לא מעט רעיונות, אפשרויות ופתרונות שיאפשרו להכניס צבע וטעם ויעניקו את השדרוג המיוחל.

כל שצריך הוא לצאת קצת מהקופסא, ולזכור שלפעמים כדי להגיע רחוק, כדאי דווקא להישאר קרוב, קרוב ללב. מה מנעים ומחמם את הלב יותר ממתוקים איכותיים ועשירים?בר ממתקים לאירוע עסקי

ההצלחה נמצאת דווקא בפרטים הקטנים. והמתוקים.

לכל אירוע עסקי יש מטרה מרכזית, בין אם מדובר על הצגה של מוצר או אסטרטגיה חדשה במקרים של השקות ותערוכות, בין אם על אירוע מינגלינג שתפקידו להפגיש בין אנשים ולייצר שיתופי פעולה ובין כשמדובר על כל מטרה אחרת כמו חלוקת כבוד, גיבוש עובדים וכיוצא באלה.

לכל סוגי האירועים באשר הם, ולאלה העסקיים בפרט, יש דבר אחד במשותף- החשיבות של האווירה והאוכל. כשמתוק וטעים, הכל עובר בצורה חלקה יותר, רמת המוטיבציה ומידת שיתוף הפעולה עולה, רמות הקשב והמיקוד מתחדדות והתועלת בסיכומו של דבר מצדיקה את הסיבה שלשמה כולם התכנסו.

בר ממתקים לאירוע עסקי? 

מי שרוצה להפיק אירוע איכותי באמת, מתבקש לנסות לוותר על הניסיונות להמציא את הגלגל ולהתמקד דווקא בדיוק וההקפדה של הדברים שכולנו מכירים.

המאמצים להמציא את הגלגל כמעט אף פעם לא מצדיקים את עצמם, תכנון מוקפד ויישום ממוקד לעומת זאת מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש כדרך הטובה והמוצלחת ביותר לביצוע. זה נכון לגבי כל דבר בחיים וזה נכון כשזה מגיע להפקת אירועים עסקיים.

המיקום, המוזיקה, פתרונות הישיבה, העיצוב והתוכנית האמנותית הם עיקרי ההפקה, כשבלב ליבו של כל אירוע עומד הקייטרינג, ומאחוריו עומדים כמובן המתוקים.

בסופו של דבר יש דרך נורא פשוטה להבטיח ריצוי, סיפוק ואווירה טובה- הסעדה.

הבטיחו אוכל איכותי וטעים, תשקיעו בקינוחים ובדברי המתיקה, ותזכו באנשים שמחים ומרוצים.

איך בדיוק משפיע בר מתוקים על האירוע? 

להסעדה יש מקום של כבוד בכל אירוע, היא זו שתבטיח הצלחה מסחררת, או תקטול בביקורות, והיא כוללת את מנות האוכל, הקינוחים, התוספות שמסביב וכמובן המשקאות.

הסעדה מוצלחת היא מכלול של איכות מוצרי הגלם, יצירתיות בהרכבם והקפדה בהגשה, זאת תוך הענקת שירות מושלם וכשכל הפרטים הללו מיושמים בהצלחה, ההנאה מובטחת.

דרך באמת מיוחדת להעשיר את האירוע ולשדרג את היבט ההסעדה של האירוע היא באמצעות הוספת בר מתוק במהלכו.

בר ממתקים דינאמי שיוכל להעשיר את האירוע כבר מהרגע הראשון ישדרג אותו פי כמה מונים, יעלה את מפלס האושר ויבטיח זכרון מתוק במיוחד.

משהו מתוק לסיום 

הרעיון הוא לשלב בר ממתקים מודולארי הכולל שפע מכל טוב.

במקום לתת לאורחים לחכות את כל הדרך עד לקינוחים למה לא לפנק אותם בדברי מתיקה ולהנעים להם את השהות כבר מההתחלה?

בר הממתקים יכלול מגוון ענק של סוכריות מסוגים שונים, שוטים של שוקולד חם עם תוספות שונות, מפלי שוקולד מפרלינים משובחים, שיפודי ממתקים, וופל בלגי, צמר גפן מתוק, פירות העונה ועוד ועוד. הבר הזה יפגוש את האורחים עם הגעתם למקום ויהיה שם לאורך כל הדרך, זמין ונגיש להנאה.

לצד הטעם המשגע והעונג לנשמה, בר המתוקים יהווה תוספת נפלאה גם מבחינה חזותית ובכך מהווה את התוספת המושלמת, הדובדבן שעל קצפת האירוע.

מתכננים אירוע עסקי ומחפשים שירותי בר מתוקים שימתיקו לאורחים שלכם את האירוע? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-4606888 והכינו את האורחים שלכם למפגש עסקי מתוק במיוחד.