Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » הילד הגיע לגיל למצוות? טיפים להפקת אירוע בר מצווה בלתי נשכח

הילד הגיע לגיל למצוות? טיפים להפקת אירוע בר מצווה בלתי נשכח

חגיגת בר מצווה היא חגיגה מיוחדת במינה שמסמלת נקודת ציון משמעותית בחייו של הנער הבוגר ושם בני המשפחה שלו, לרבות ההורים המתרגשים. כשהם מארגנים את אירוע בר המצווה הם ינסו גם להפיק אירוע שהאורחים ייהנו בו ויראו בו בלתי נשכח וגם כמובן יהיה מתאים לנער, להעדפות שלו ולמה שהוא היה רוצה שיהיה חלק מהיום המיוחד הזה. זו הסיבה שהורים רבים משקיעים לא מעט מחשבה, זמן וכסף בהפקה של האירוע החשוב הזה.

נשאלת השאלה - איך מפיקים אירוע בר מצווה שבאמת יענה על הדרישות ויהיה מקורי, מעניין, ייחודי ובלתי נשכח? להלן כמה טיפים שכדאי להיעזר בהם ולקחת אותם בחשבון מבעוד מועד. כך לבטח האירוע שיופק יהיה נחמד ומהנה הן עבור המוזמנים והן עבור בני המשפחה:

  • מי מוזמן לאירוע? זה הנתון הראשון שצריך לחשוב עליו. האם האירוע יהיה משפחתי? האם יוזמנו אליו חברים בני גילו של הנער החוגג? האם יוזמנו רק קרובי משפחה? כאשר מגדירים מי יוזמן לאירוע יהיה קל יותר להתאים אטרקציות או תכנית אומנותית שיתאימו.
     
  • אטרקציות ופעילויות - על מנת שהאירוע יהיה מהנה, מקורי ובלתי נשכח צריך שהאורחים ייהנו בו מאד. לשם כך צריך להזמין אטרקציה, פעילות או תכנית אומנותית. כיום ישנם סוגים רבים של אטרקציות שעשויות להתאים לאירוע של מי שחוגג בר מצווה והאורחים יהיו מופתעים מאד שחשבו עליהם ורצו שהם ייהנו הנאה רבה.
     
  • אוכל - הזמנה של האוכל לאירוע גם היא חשובה מאד ויש לה משקל רב בהנאה ובחוויה של האורחים. לא תמיד המחשבה הראשונית צריכה להיות על מזון גורמה או מיוחד, שכן אם מזמינים את חבריו של החוגג סוג כזה של מזון לא יתאים להם. האוכל, אם כך, צריך להיות מוכר, פשוט וכמובן - טעים במיוחד.
     
  • קינוחים ומנות מתוקות - אלה המנות שבזכותן יהיה קל הרבה יותר לגרום לאורחים הנאה רבה באירוע. אפשר לעצב כיום דוכנים צבעוניים ויפים שהמנות תהיינה מונחות עליו בצורה מעוצבת, נאה וכמובן מושכת ומגרה. קינוחים ברמה גבוהה יהיו טעימים מאד וישבו את ליבם של האורחים.
     
  • מזון בהכנה עצמית - כאשר האורחים יכולים להכין חלק מהמנות בעצמם - הם גם מרגישים פעילים באירוע וגם עדים לכך שהמזון שמוגש להם טרי ומוכן על המקום.
     

איך יזכרו האורחים את אירוע בר המצווה?

פרמטר נוסף וחשוב שצריך לחשוב עליו ולקחת אותו בחשבון הוא הנושא של מתנה לאורחים בבר מצווה. כיום נהוג להעניק למוזמנים שי קטן שישמש כמזכרת עבורם וגם כמובן יהיה הדרך של החוגג ובני המשפחה שלו להודות להם על שטרחו והגיעו לשמוח. ישנן מתנות רבות המתאימות בתור מתנות לאורחים וברוב המקרים המוזמנים מצפים מאד לראות מה יקבלו בסיום האירוע. ישנם לא מעט מקרים שהמתנות עבור האורחים כבר ממתינות להם על השולחנות החל מתחילת האירוע, מה שחוסך מהם את ההמתנה הארוכה.

מזכרות לאורחים יכולות להיות אביזר נוי או מגנט ואפילו פריט שימושי שיכול להימצא באופן קבוע בתיק של כל אחד ואחת מהם. אנשים רבים אוהבים לעשות שימוש בחפצים שקיבלו כמתנה ולכן מי שמארגן אירוע (לרבות בר מצווה) לא חוסך מחשבה במציאת המתנה שהכי תשמח את האורחים שלו וגם תהיה זו שדרכה הוא ירגיש שהוא מודה להם בדרך הטובה והכנה ביותר. סיום של אירוע מושלם יהיה הזיכרון והחוויה הנעימים בליווי פריט מוחשי שאיתו עוזבים האורחים וחוזרים הביתה.