Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » הדרך לחגוג בר מצווה כמו שצריך

הדרך לחגוג בר מצווה כמו שצריך

בר מצווה

בר המצווה הינו אחד מהטקסים הקסומים של היהדות, זהו הזמן בו הילד הופך לגבר, זאת תמיד סיבה לחגיגה מדהימה.

הורים רבים מחפשים דרכים על מנת לבצע את טקס בר המצווה באופן המיוחד והחגיגי ביותר, ישנם כאלו שעושים חגיגות גדולות באולם לאחר העלייה לתורה, ישנם כאלו שחוגגים בבית וכאלו שטסים לחו"ל.

אך יש עוד דרך לחגוג בצורה שבאמת תגרום לילד להבין מה זה בדיוק עלייה לתורה, חגיגה אמיתית למשל בפארק קצרין שמספק מקום לבר מצווה בבית כנסת עתיק, הצמרמורת שמקבלים שנכנסים בדלתות העתיקות והמרשימות של הבית כנסת והאווירה המיוחד והמחשמלת, כל אלו לא ישאירו ספק, זהו אירוע חד פעמי מדהים ביופיו שישאיר את כל הנוכחים נרגשים ומזילים דמעה.

תארו לעצמכם שאתם נמצאים בתוך מבנה מדהים שנבנה לפני כאלף שנים! מסביב כל המוזמנים שלכם, הרב כבר מחכה בעמדה שלו ואז ילדכם נכנס לקול תרועת הקהל והמוזיקה המיוחדת, הולך לאיטו בתוך כל היופי העתיק הזה ועולה אל מול ספר התורה העתיק שקיים כבר עשרות אלפי שנים ואז מגיעה הדרשה, אין דבר יותר מרגש מהאווירה הזאת.

באירוע שכזה נהוג גם להביא קייטרינג וארוחות מיוחדות, כמובן שניתן לשלב את הכל באותו בית הכנסת.
במקומות כאלו יש רחבות גדולות באזור הבית כנסת שיכולות בקלות לשמש כאולם ריקודים וככה גם לא צריך להזמין בנוסף עוד אולם, מרוויחים את הכל במקום אחד, גם חוויה מדהימה של עלייה לתורה וגם מסיבת בר מצווה כמו באולם.
בחלק מהמקומות עושים גם סיורים מודרכים בתוך הבית כנסת והאזור על מנת ללמוד קצת על המורשת ועל הבית כנסת עצמו, להיכנס לאווירה ולתת לאירוע מימד יותר היסטורי, חלק מהמקומות מציעים גם תלבושות מיוחדות לאירוע או נגנים מיוחדים, הכל כדי לגרום לאירוע הזה להיות משהו מיוחד שלא תוכלו לעמוד בפניו.
דברים נוספים שניתן לשלב באותו אירוע – סדנאות מיוחדות לילד הבר מצווה והאורחים, ישנם מדריכים וסדנאות שישתלבו בצורה נהדרת באירוע ויתנו עוד מימד מיוחד ולימודי שיתרום לילד בהגיעו למצוות.

לסיכומו של דבר – אפשר לעשות אירוע רגיל באולם ולהזמין זמרים ולעשות עליה לתורה בבית כנסת רגיל ואפשר לעשות באמת שדרוג – לעלות לתורה כמו שבאמת צריך ולשלב קסם עתיק חד פעמי יחד עם אירוע באולם, הילד שלכם יקבל באמת את המשמעות של עליה לתורה ויספוג לתוכו את היהדות כמו שהוא אמור לספוג אותה ולהבין אותה.