Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » האם כדאי לארגן חתונה בעצמכם או לפנות לחברת הפקה?

האם כדאי לארגן חתונה בעצמכם או לפנות לחברת הפקה?

יותר ויותר זוגות היום זונחים את החשיבה המסורתית בכל הנוגע לחתונות, ומנסים להפיק חתונה שתיראה קצת אחרת ושונה מרוב החתונות שאנו נוהגים לראות. זה יכול להיות טוויסט בלוקיישן, בשעה של היום, בסוג הקייטרינג ועוד – העיקר: לא להיות כמו כולם.

כיום, גם יותר ויותר זוגות בוחרים לארגן את החתונה דווקא דרך חברה של הפקת אירועים. היתרונות של הפקת חתונה דרך חברה הם רבים:

1.זה עשוי להוזיל עלויות – "עשוי" מכיוון שלא תמיד זה המצב, זה תלוי בעיקר בכמות האורחים הצפויה לאירוע. כלל האבצע הוא, שככל שמדובר בחתונה גדולה יותר, עולים הסיכויים שישתלם לכם לארגן את החתונה באמצעות חברת הפקות. לחברה המארגנת אירועים רבים ובדגש על חתונות, נוצרו במהלך השנים קשרים רבים עם מגוון רחב של ספקים: אולמות וגני אירועים, צלמים, DJs, להקות, תאורנים ומגבירים ועוד – כך מכח הקנייה הם יכולים לספק מחירים אטרקטיביים ביחס לאחרים.

2.מוריד הרבה דאגות וכאבי ראש – לא לכולנו יש חוש לארגונים או חשק להתעסק עם יותר מדי בחירות. לכן, לאנשים כאלה חברת הפקה יכולה להועיל במיוחד. לאחר פגישת ייעוץ ראשונית, כאשר מבינים את הצרכים של הזוג – כמעט כל העבודה היא עכשיו בצד של חברת ההפקה. כמובן שהחתן והכלה לעתיד מעורבים בתהליך אך בהיקף מצומצם וכזה שדורש מהם הרבה פחות משאבים ואנרגיה לעומת הפקה עצמאית.

3.חשיבה מחוץ לקופסא – חברות להפקת אירועים צברו נסיון רב עם הפקות של אירועים שונים, בלוקיישנים שונים ולמגוון רחב של זוגות וקהלי יעד. "אין חכם כבעל ניסיון" אומר המשפט – ויש בכך הרבה אמת. חברה הפקת אירועים מקצועית ומנוסה תדע לתפור לכם אירוע לפי מידותיכם האישיות ולתת לכם רעיונות רבים והשראה לקיום אירוע שאפילו לא חשבתם שאפשרי. במקרה הזה, מדובר לא רק בחיסכון בזמן ובכסף, אלא גם בלא מעט מקוריות – ערך מוסף בפני עצמו.

לסיכום – הפקת אירוע באופן עצמאי היא ככל הנראה עדיין האפשרות הנפוצה כיום, כזו שרוב הזוגות בישראל בוחרים בה, אבל חשוב גם להכיר צדדים אחרים ולא לשלול אוטומטית ארגון חתונה דרך חברת הפקת בטענה שזה עשוי להיות עסק יקר – כי בהרבה מקרים, כאשר מתחשבים בפרמטרים של זמן, התעסקויות, אנרגיה ועוד -  ההפך הוא הנכון!