Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » האטרקציות הנדרשות לחתונה

האטרקציות הנדרשות לחתונה

כאשר מארגנים ומתכננים את החתונה, יש לא מעט דברים שמצריכים התייחסות - כמה אורחים רוצים להזמין, באיזה אזור מעדיפים לקיים את הטקס, איזה סוג של תפריט יתאים לאירוע ועוד. במאמר זה, לא נתעסק בבחירת אולם אירועים או תכנון התפריט, אלא בסקירה של מגוון האטרקציות שמהן אפשר לבחור, ושבאמצעותן ניתן להעשיר את האירוע ולהעניק לו נופך מיוחד.


לאחר שעברנו את השלב שבו אנחנו צריכים לבחור אולם אירועים והגיע הזמן לחשוב על אטרקציות נדרשות, כדאי לזכור דבר פשוט - האטרקציות שבהן בוחרים והאופן שבו הן ישתלבו באירוע החתונה צריכים להתאים לראש שלכם. אטרקציות לחתונה מוצעות כיום בשפע בשוק. בחירה מוצלחת תקפיץ את החתונה, שכן האטרקציות צריכות להוסיף לחוויה הכיפית, לקצב ולהנאה של המוזמנים לאירוע ועליהן האורחים לא יפסיקו לדבר. בעזרת אותן אטרקציות , זו תהיה החתונה הכי יפה ומושקעת.


האטרקציות המתוקות


סוג אחד של אטרקציות שיכולות להשתלב נהדר כמעט בכל חתונה, הן האטרקציות המתוקות. האטרקציות האלה הן כל אותם דברים טעימים ומתוקים שמשתלבים באירוע, אך לא במסגרת התפריט הרגיל. דוגמא מצוינת לאטרקציה מתוקה הינה בר ממתקים אקטיבי או לחילופין – עגלת ממתקים מאובזרת. בר מתוקים יכול להיות כזה שהאורחים ניגשים אליו כדי להתפנק, אך בהחלט ניתן לשלב גם דיילות או דיילים שמחלקים מיני מתוקים ומטעמים מיוחדים בקרב הקהל. מקובל מאוד לחלק ממתקים שונים וטעימים גם ברחבת הריקודים.
אם רוצים, אפשר לשלב מלבד ממתקים, סוכריות מיוחדות, שערות סבתא, שוקולדים מיוחדים, גם כל מיני קוקטיילים וצ'ייסרים, ארטיקים (גם אלכוהוליים) וכן הלאה. מתיקות משכרת בהחלט תרומם את האווירה בחתונה.


האטרקציות היפות


מלבד אטרקציות מתוקות או אלכוהוליות, אפשר גם לשלב אטרקציות שמתמקדות בצד האסתטי שרוצים להקנות לחתונה. אטרקציות יפות יכולות להיות למשל סידורי פרחים מרשימים, בלונים המעוצבים בכל מיני צורות וגדלים. אפשר להזמין גם קישוטים מיוחדים, מזרקות, גופי תאורה מרהיבים וכדומה.


האטרקציות המפתיעות


אטרקציות נוספות שיכולות להיות אטרקטיביות, יהיו על פי רוב גם מפתיעות ומרשימות. אטרקציות מפתיעות ומרשימות לחתונה יכולות להיות למשל: הפרחה של בלונים ברגע המתאים או הפרחה של יונים. גם זיקוקים יכולים בהחלט להפתיע ולהרשים, כמו כן שימוש מדויק באפקטים של תאורת לייזר, בועות סבון בכמות מרשימה (יש מכונה מיוחדת לכך), שימוש באפקטים של עשן ועוד. בנוסף, ניתן כמובן לשלב גם אטרקציה של להקה עם נגנים, רקדניות מרשימות או אומנים סוחפים אחרים, כגון אומני תיפוף.