Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » האטרקציות הכי שוות לבת מצווה

האטרקציות הכי שוות לבת מצווה

בת מצווה היא האירוע המרגש והחשוב ביותר בחייה של מתבגרת, וכל נערה רוצה שהאירוע שלה יהיה מושלם. מכיוון שבעידן שבו אנחנו חיים יש כמעט אינסוף אטרקציות לבת מצווה, כדאי לעשות קצת סדר בדברים כדי שתוכלו לבחור את אלה שבאמת מתאימות לילדה שלכם.
לפניכם רשימה של האטרקציות המרכזיות שאפשר וכדאי לשלב באירוע, כאלה שמחד יהפכו אותו לכזה שלא מפסיקים לדבר עליו גם הרבה אחרי שהוא נגמר ושיתאימו לילדה שלכם כמו כפפה ליד מאידך.

  • בר מתוקים – סביר מאוד להניח שבחגיגת בת המצווה של הילדה שלכם ישתתפו לא מעט ילדים. מכיוון שילדים מאוד אוהבים מתוק (ובעצם – גם לא מעט מבוגרים), מומלץ מאוד לשלב באירוע בר של מתוקים. בר כזה יכול לכלול מפלי שוקולד, קערות עם סוכריות, גומי, מרשמלו, ליקריצים, נשיקות ומתוקים נוספים שילדים אוהבים. בר כזה לא רק מוסיף אנרגיות לאורחים, אלא תורם מאוד גם לעיצוב הכללי בזכות צבעוניות הממתקים והסידור המיוחד שלהם.
     
  • קליפ בת מצווה – אין חגיגה בלי עוגה, ואין חגיגה המציינת את הגעתה של נערה לגיל 12 – בלי קליפ בת מצווה. אפשר כמובן לעשות אותו בכל מיני צורות ולשלב בו מיליון ואחת תמונות, אבל חשוב שהוא יהיה תואם לאופי של הילדה ולקונספט של האירוע כולו. יש היום הרבה מאוד אפשרויות ליצירת קליפ בת מצווה, החל מקליפ פשוט שאפשר להכין על המחשב בבית ולשלב בו הנפשות ומוזיקה שאוהבים, וכלה בסרט של ממש עם אנימציות ושאר תוספות מגניבות.
     
  • ריקוד בת מצווש – היום הרבה מאוד נערות מעוניינות לנצל את במת החגיגה שלהן כדי להראות את כישורי הריקוד שניחנו בהם. יש היום הרבה מאוד רקדניות ורקדנים מקצועיים אשר מתמחים בתחום וישמחו ללמד את בתכם ריקוד בת מצווה בלתי נשכח.
     
  • אייר גרפיטי – קיר גרפיטי וירטואלי הממוקם בתוך האולם ומאפשר לכל האורחים לכתוב לכלת בת המצווה ברכה או הקדשה מיוחדת במינה. את ההקדשה אפשר למסגר בתוך תבניות ציור שונות ולהוסיף לה קישוטים בכל מיני צבעים. כל תהליך הכתיבה מונצח בווידיאו, ולכלת המסיבה נשארת מזכרת נפלאה.
     
  • קיר אינסטגרם – הילדים של ימינו חיים באינסטוש, הלא הוא האינסטגרם. אם תציבו באולם קיר אינסטגרם שלידו אפשר להצטלם ולקבל את התמונה עם האשטאג האירוע, סביר מאוד להניח שהוא יהיה אטרקציה מאוד פעילה...

לסיכום: יש לא מעט אטרקציות שאפשר לשלב בבת מצווה. חשוב כמובן לבחור אותן על פי ההתאמה לאופי של הילדה כמו גם להעדפות ולתקציב שלכם. אטרקציות שלא מומלץ לוותר עליהן הן קליפ בת מצווה ובר מתוקים – אטרקציות שבהחלט עושות את האירוע. בסופו של דבר – חשוב לבחור רק אטרקציות שכלת המסיבה מתחברת אליהן, כדי שהיא תחייך ותחווה את האירוע שלה כמושלם. הרבה מזל טוב ורק בשמחות – אמן.