Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » בר מתוקים לארועים בצפון

בר מתוקים לארועים בצפון

בר מתוקים

מארגני אירועים בצפון מתחילים להשתמש יותר ויותר בטרנד המתוק הזה. מעבר להגשה של משקאות באירוע, מופעל בר מתוקים המשרת את האורחים שלכם במהלך הערב. בר המתוקים יכול לשמח גם את האורחים הצעירים יותר באירוע, וגם את הדודות המבוגרות הכבדות, שיחזרו שוב ושוב לטעימה. במקום לחכות כל הערב לקינוח שבסיום הסעודה, בר מתוקים מציע לכם להנות ממתיקות אינסופית במהלך הערב.

כולם אוהבים מתוק, וגם אלה השומרים על דיאטה יוכלו למצוא בבר המתוקים המושקע שלכם מטעמים ערבים לחיך שיתאימו לדרישות הקולינריות שלהם. תוכלו ליצור בר מתוקים יוקרתי וקלאסי, בר יוקרתי המותאם לאירועים של צעירים וילדים, או אפילו בר מתוקים בסגנון מזרחי או מרוקאי, המותאם במיוחד לאירועים בצפון כמו חינה.

מה אפשר למצוא בבר מתוקים?

בר מתוקים מורכב בדרך כלל ממגוון רחב של קינוחים קטנים, שניתן לאסוף בהפסקה הקצרה בין הריקודים, או בצלוחית עמה ניתן להסתובב בגן או באולם במהלך הערב. בבר מתוקים תוכלו למצוא שילובים מיוחדים, החל מקינוחים בכוסות כמו פודינג או מוס, עוגיות ופרוסות עוגה מפנקות, כדורי שוקולד וכדומה.
אירועים בסגנון מזרחי מגוון רחב של מתוקים עמוסי דבש כמו בקלאווה, סיגרים מתוקים ומגוון רחב של מתוקים מרוקאים.

אם אתם מתכננים אירועים בצפון ורוצים להשקיע קצת יותר, תוכלו לשלב בבר המתוקים גם אטרקציות שהאורחים שלכם לא רגילים לראות כל יום, כמו עמדות קרפ וופל בלגי, או מפל שוקולד בו ניתן לטבול מתותים טריים ועד מרשמלו המוכנים מבעוד מועד על שיפוד.
יש היוצרים עיצובים מיוחדים מפירות העונה ויוצרים בר מתוקים בצורות שונות הנראה כיצירת אומנות של ממש.

חושבים גם על אלה שבדיאטה

בכל ארוע תמיד תמצאו את אלה שלא אוכלים הרבה סוכר, מעדיפים לשמור על דיאטה או פשוט מעדיפים פרי. בר מתוקים מוצלח כולל מגוון רחב של אפשרויות גם עבורם. מגשים הכוללים סלט פירות מפנק, פירות עונה קלופים, ענבים טריים המוגשים בקעריות זכוכית מנצנצות, או קוביות אבטיח המוגשות בצירוף צלוחיות קטנות.
גם עוגיות ועוגות ללא סוכר עם תוויות מתאימות יכולות לעזור לאורחים המגבילים עצמם מבחינת צריכת הסוכר.

מתי מפעילים את בר המתוקים?

בר המתוקים יכול לפעול בכל שלב במהלך הערב. אם מדובר בחתונה או בר מצווה ניתן להתחיל את בר המתוקים כבר בקבלת הפנים ולפתוח אותו שוב במהלך מסיבת הריקודים בערב.
אם מדובר במסיבת יום הולדת ניתן להפעיל את בר המתוקים לאורך הערב כולו. את בר המתוקים ניתן להפוך גם לאקטיבי, כאשר מלצרים מסתובבים בין האורחים שלכם ברחבי העולם ומציעים להם מגוון מתוקים המונחים על מגש.

בר מתוקים - לשדרג את האירוע שלכם

לסיכום, בר מתוקים מסוגל להקפיץ כל אירוע מבינוני ורגיל, לחוויה של ממש. בהשקעה נמוכה ניתן להזמין מראש מגוון של מתוקים, ולהוסיף חגיגה של צבעים וטעמים לכל אירוע.