Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » בר ממתקים לאירועים

בר ממתקים לאירועים

כולנו אוהבים לאכול ממתקים, אך רובנו נשמרים מלאכול יותר מדיי. אירועים כמו חתונה או ערב גיבוש לעובדים מהווים תירוץ מושלם לטעום מהשוקולד שלא אכלנו כבר חודש בגלל הדיאטה הקפדנית או לטעום ממתק שמעולם לא טעמתם. במצבים אלה אתם מודים מקרב לב לבעלי האירועים שהזמינו גימיק מיוחד כמו בר ממתקים. הבר מוסיף נפח לאירוע ומשאיר את האורחים עם טעם של עוד בפה וגם בבטן.

ייחודיותו של בר ממתקים

בר ממתקים הוא רעיון נהדר לגימיק מיוחד שהוא גם טעים וגם יפה, ומתאים לכל אירוע. ממתקים מעוצבים מתאימים לשלל אירועים כמו בר מצווה, בת מצווה ואפילו חתונות. הבר כולל ממתקים מכל הסוגים: שוקולדים, גומי לעיסה, מסטיקים וסוכריות. הממתקים מגיעים במגוון עיצובים וכוללים זרי ממתקים, פרלינים, שוקולדים בדמות פרחים וחיות, פנקייקים ופירות. העיצוב הייחודי של הבר מעניק יופי וערך מוסף לאירוע, משל אתם נמצאים בתוך הספר "אליסה בארץ הפלאות" או שקפצתם לבית עשוי הממתקים מהסיפור של עמי ותמי. בר ממתקים מתאים גם לילדים וגם למבוגרים, וכל אחד יכול ליהנות ממנו בדרך משלו. כמו כן, בר המתוקים הוא בר נייד. ניתן למקם אותו בקרבת רחבת הריקודים או בפינה קטנה בצד, הכול בהתאם לבקשת בעלי השמחה. ניתן גם לשלב בעיצובו של הבר בלונים צבעוניים ופרחים.

היתרונות של בר ממתקים

לבר ממתקים יתרונות לא מעטים, ומארגני אירועים שבוחרים בו הם מיוחדים בהחלט. למשל, זוג שבחר לשלב בר ממתקים בחתונתו הוא זוג פתוח שדואג לאורחים. הבר הוא דרך טובה להוסיף קצת יותר עליזות לאירוע ולבוא לקראת האורחים. הילדים ואוהבי המתוקים אינם צריכים לחכות לסוף החתונה כדי לטעום מהקינוחים. בר הממתקים מזמין אותם לטעום משהו מתוק בכל שלב. בר מתוקים מתאים במיוחד באירועים כמו בר מצווה ובת מצווה, מכיוון שמדובר באירוע של צעירים נמרצים המוציאים הרבה אנרגיות על ריקודים, קפיצות והשתוללויות. כדי שמצבורי האנרגיה לא ייגמרו, מספק בר הממתקים מקור לכוח נוסף. כמו כן, ילדים בכל העולם אוהבים את הטעם של השוקולד או הסוכרייה, ואם ההורים אינם מרשים לאכול ממתקים וחטיפים במהלך השבוע, זו ההזדמנות שלהם לטעום את השוקולד הראשון מזה זמן רב.

בר ממתקים בוילה

בר ממתקים יכול בהחלט לשמש באירועים המתקיימים בוילות. בעלי שמחה לא מעטים מעדיפים לציין את האירוע הפרטי שלהם בוילה באווירה אינטימית, ומוותרים על חגיגות באולם אירועים גדול שבו אפשר להיבלע בקלות. החתן והכלה מעדיפים להתחתן באווירה נינוחה בוילה כפרית תחת כיפת השמים, ולארגן מסיבת ריקודים קטנה שלא תימשך עד אור הבוקר. האטרקציות המצויות בוילה יכולות להעסיק חבורה של צעירים שבאו לחגוג בר מצווה לחבר, מכיוון שרבות מהוילות מציעות בריכה, שולחנות משחק ומדשאה למשחקי כדורגל. עם כל זאת, ניתן לשדרג את האירוע באמצעות בר ממתקים אטרקטיבי, אשר יוסיף לאירוע המתקיים בוילה יופי וטעם מתוק.