Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » בלונים מעוצבים לאירועים

בלונים מעוצבים לאירועים

במהלך חיינו אנו מעורבים באירועים שונים. זו יכולה להיות בת מצווה של הילדה או חתונה של הדוד האהוב. על כל פנים, בדרך כלל אנו נתקלים בסדר קבוע שבו מתנהל האירוע – ריקודים, קצת אוכל והולכים הביתה. בשנים האחרונות עולה הדרישה למגוון גימיקים וטרנדים במהלך האירועים, וכך נוצר צורך הולך וגובר לספק אטרקציות מיוחדות לאירועים. אחת האטרקציות המוכרות והצבעוניות יותר היא צו של הבלונים המעוצבים לאירוע המיוחד.

כיצד תורמים הבלונים לאירוע

הבלונים מלווים אותנו בשלב מוקדם מאוד בחיינו. מי לא חגג יום הולדת 5 בלי בלונים? וכדי לעשות מסיבת הפתעה, הבלונים הם הדבר הראשון שחושבים עליו. במקרים אלה מנפחים בדרך כלל את הבלונים הפשוטים, ולעתים נעזרים בחנויות כדי לנפח בלוני הליום או לקנות בלונים קטנים ומעוצבים עם כיתוב עליהם. בלונים מעוצבים לאירועים הם עניין למתקדמים. לעתים מדובר בבלונים ענקיים המקשטים את הכניסה למקום החתונה או הבר/בת המצווה. הבלונים מוסיפים ייחודיות למקום וגורמים לאורחים לתחושה טובה שהולכת ומשתפרת ככל שמתקדמים אל האירוע עצמו, בייחוד כאשר בשיאו של האירוע מופרחים בלונים לאוויר. באופן כללי, הבלונים הם גימיק טוב למי שמעוניין לחגוג בצורה מיוחדת שלא כוללת רק אוכל וריקודים.

עיצובי הבלונים

הבלונים מגיעים בעיצובים שונים בהתאם לדרישות הלקוח ולאירוע המיוחד של החוגגים. אם למשל, מדובר בחתן וכלה המבקשים להזמין בלונים ליום חתונתם, הם יוכלו לבחור כיצד לעצב את האולם. החתן והכלה יוכלו לבחור את צבע הבלונים ולהחליט אם לסדר אותם בקשת ענקית בפתח האולם, או ליצור כמה קשתות בעזרת בלונים צבעוניים. ניתן גם לבחור כתובות מבלונים וליצור מילים כמו "אהבה" או את שמות בני הזוג שמתחתנים. כמו כן, מכיוון שהחתונה היא אירוע גדול, קיימת אפשרות להזמין שירות מיוחד של הפרחת בלונים. גם ילדים אוהבים בלונים, ולכן כדאי גם לשלב בלונים בחגיגות בר מצווה ובת מצווה. הילד או הילדה יוכלו לבחור את סוגי הבלונים, וקיימת אפשרות גם ליוצר דמויות של חיות עבור האורחים הצעירים. בלונים מעוצבים מתאימים גם לאירועים שבהם חוגגים את הצטרפותו של בן משפחה נוסף, כמו אירוע ברית מילה.

בלונים מעוצבים בוילה

בני זוג או הורים לילדים בוחרים לא פעם לערוך את האירוע שלהם בוילה. למתחתנים מספקת הוילה שורה של הטבות. ישנם זוגות שאינם אוהבים אירועים מפוארים באולם חתונות ושאין להם מוזמנים רבים, ולכן הם מסתפקים באירוע מצומצם בשטח שמקצה להם הוילה. מבחינת חגיגות בת מצווה ובר מצווה, הוילה מהווה פתרון טוב עבור הורים שפשוט לא יודעים אילו הפעלות לכלול, משום שבמרבית הוילות יש בריכה. אבל אירוע טוב בוילה אינו טוב מספיק ללא בלונים מעוצבים. כדי לשדרג את המראה החיצוני של האירוע ולהעניק לו נפח נוסף, אפשר לקשת את הוילה בבלונים מעוצבים בדמות קשתות ואף להפריח בלונים כהפתעה לילדים החוגגים לילד או הילדה או לאורחים שבאו לחתונה.