Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אירועים קטנים בשרון - לשמוח באווירה אינטימית עם הקרובים שלנו

אירועים קטנים בשרון - לשמוח באווירה אינטימית עם הקרובים שלנו

חתונה, בר מצווה, יום הולדת, אירועי עסקי, אירוע חברתי, יום גיבוש ועוד שלל אירועים משמחים מלווים את חיינו כל העת. אירועים קטנים בשרון הן לא בהכרח אירועים פחות שמחים, הם לא אירועים פחות מהנים והם לא אירועים שפחות נזכור וננצור בליבנו לעד. אירועים קטנים הם אירועים מרגשים יותר, אינטימיים יותר ונחגגים רק עם האנשים שבאמת קרובים אלינו ושבאמת אוהבים אותנו.

בשנים האחרונות נחגגים ומתקיימים בישראל יותר ויותר אירועים קטנים, בלי להזמין אנשים שלא בקשר איתנו כבר מזמן או אנשים שהיינו באירוע שלהם ואנחנו מרגישים חובה להזמינם גם לאירוע שלנו למרות שהקשר ניתק מזמן. אירועים קטנים הם הטרנד החדש כיום, מדובר באירועים שמיועדים רק לבני המשפחה והחברים הקרובים, אירועים שמאגדים סביבנו רק אהבה טהורה ואמיתית והכל במתחמים הירוקים והנעימים של סולי סולה בביתן אהרון.

אירועים קטנים בשרון - להרגיש נאהבים ומיוחדים

יום האירוע הגיע. אנחנו מתוחים, דרוכים, מתרגשים, לחוצים. כל התחושות והרגשות מתערבבים יחדיו, אנחנו רוצים כבר להיות אחרי אבל רוצים להרגיש את החגיגה עוד הרבה שעות. אם אתם עדיין לא סגורים בדיוק על כל הפרטים אבל כן יודעים שאתם מעדיפים אירוע אינטימי ואישי על פני אירוע גדול ומפוצץ- מתחם סולי סולה בביתן אהרון הוא בדיוק המקום שלכם להרגיש אהבה וחיבה מכל האורחים שהזמנתם, מהראשון ועד האחרון.

למצוא מקום לאירועים קטנים בשרון זו משימה לא פשוטה, אחרי שתבואו לראות את האולמות והמתחמים שאנו מציעים לכם זו תהפוך למשימה הרבה יותר פשוטה. המתחמים שלנו נמצאים באזור גיאוגרפי נהדר, הוא קרוב לכולם והקרובים שלכם לא יתקשו להגיע ולחגוג לכם את האירוע המיוחד שלכם. בנוסף תוכלו ליהנות מטבע ירוק ופורח שמתמזג באופן מושלם עם הכיסאות, השולחנות, המפות, המוזיקה וכל מה שאנחנו מכינים לאירוע המיוחד שלכם.

מקום לאירועים קטנים בשרון - אווירה אינטימית ומרגשת

אירועים גדולים ומפוארים דורשים מאיתנו השקעה עצומה שלפעמים קצת מפספסת את החגיגה עצמה. אנחנו מתעסקים בשולחנות, באורחים, במוזיקה, בצלמים, באוכל ובמה לא. שאנו יודעים שהאירוע שלנו יהיה קצת שונה, קצת אחר, אנו יכולים ליהנות מהיום עצמו ומהסיבה עצמה שלשמה התכנסנו ולא להתרכז בפרטים הפחות חשובים. מקום לאירועים קטנים בשרון זה המקום הנכון עבור אלו שרוצים להרגיש את החגיגה במלואה ולהתעסק בעיקר ולא בתפל.

מקום לאירועים קטנים בשרון מאפשר לנו לחגוג ולשמוח עם בני המשפחה והחברים הקרובים, האנשים שבאמת שמחים בשמחתנו, האנשים שיהיו שם תמיד בשבילנו והאנשים שבזכותם אנו הגענו לאן שהגענו. מתחם סולי סולה בביתן אהרון זה המקום לחגוג בו את האירוע הקרוב שלכם, אנו מבטיחים לכם הפקה מושקעת שתעשה לכם טוב על הלב ואולמות אירועים מרגשים ואינטימיים שיבליטו את האירוע עצמו והאהבה הולכת לעוף עליכם מכל הכיוונים.