Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אירועים עסקיים- לחגוג בצורה מתוקה

אירועים עסקיים- לחגוג בצורה מתוקה

חברות עסקיות כיום מבינות היטב את הקשר שבין עובד שמח ומאושר לבין התוצרת שהוא מפיק בזמן העבודה. מקום עבודה הוא כבר מזמן אינו רק מקום עבודה ועל מנת להמשיך ולהעסיק את אותם העובדים לאורך שנים ארוכות יש לשמר את התוצרת שלהם ואת זה עושים בעזרת אירועים עסקיים ברמה הגבוהה ביותר. בר ממתקים הוא דרך מצוינת לגרום לעובדים שלכם להיות שמחים במקום העבודה שלהם ולהגיע כל בוקר עם חיוך. אם מחשבים את השעות שכל עובד מעביר מדי יום במקום העבודה שלו מבינים שכמעט כל אחד מאיתנו נמצא במשרד או בעבודה יותר שעות מאשר הוא נמצא בביתו הפרטי (אם לא מחשיבים את זמן השינה כמובן). חברות גדולות שואפות מאוד לחזק את הקשר שבין העובדים הזוטרים לבין המנהלים כי הם מבינים שאווירה טובה ונעימה במהלך העבודה תביא לתוצאות טובות יותר.

 

אירועים עסקיים- בר ממתקים

מי שחושב שממתקים זה רק לילדים אז כדאי שיחשוב שוב. לסוכריות גומי, שוקולד או צמר גפן מתוק אין גיל וגם אם עברתם את גיל 10 זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מכל הטוב הזה. מי שאולי לא ישמח מבר הממתקים הוא רופא השיניים שלכם אבל אם אוכלים בטוב טעם ובמידה הנכונה גם הוא יסכים. בר ממתקים מציע לכם לחגוג אירועים עסקיים בסטייל גדול עם ממתקים מגוונים וטעימים שיהפכו את האירוע שלכם למתוק ביותר. לא משנה אם חוגגים יום הולדת לחברה, ערב סיום שנה, הענקת פרסים לעובדים המצטיינים או פרידה מעובד ותיק בר הממתקים יהיה שם על מנת לעשות לכם ערב מתוק במיוחד.

 

אירוע אלגנטי ויוקרתי וגם מהנה

לא מעט פעמים אנו מגיעים לאירועים עסקיים והאווירה מאוד כבדה ולא משוחררת. המעסיקים או המעסיק מנסה לשמור על המרחק התפקודי בינו לבין העובדים והתוצאה היא אירוע שאמור להיות כייף גדול הופך לאירוע משעמם ומיותר. בר ממתקים גורם לאירוע להיות גם מכובד וגם משחרר, גם יוקרתי וגם כייפי, גם אלגנטי וגם משמח וכול זה באירוע אחד. השילוב של כל הדברים האלו יחד יהפכו את האירוע העסקי שלכם לאירוע בלתי נשכח שכל העובדים עוד ידברו עליו גם חודשים קדימה.

 

לבלונים וממתקים אין גיל

האירוע החוויתי לא כולל רק ממתקים ובנוסף באירוע ניתן למצוא בלוני הליום בצורות שונות, מפלי שוקולד, דוכני מזון ועוד המון אטרקציות והפתעות. אירוע עסקי לא חייב להיות אירוע כבד ומשעמם הוא יכול להיות גם כייפי ושמח וכל זה מבלי לפגוע במעמד שלכם כלפי העובדים. אירועים עסקיים כבר אי אפשר לחגוג בצורה שגרתית ורגילה, היום כל אירוע הוא מסיבה גדולה וחייבים להיערך לכך בהתאם. תנו לעובדים שלכם להרגיש ילדים לכמה שעות והם יחזירו להם בעבודה מאומצת שתשתלם לכולם בעתיד. העובדים שלכם הם הדרך שלכם להצליח בתור מעסיקים ואם הם מרגישים טוב אז גם אתם תרגישו מצוין.