Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » איזה קייטרינג מתאים לאירוע שלכם?

איזה קייטרינג מתאים לאירוע שלכם?

אחת ההחלטות החשובות ביותר באירוע נוגעת כמובן לאוכל, נושא המעניין את כולנו והקובע לא פעם את הצלחת הערב. אם נהיה כנים - איכות הקייטרינג (כלומר האוכל) היא אחד הדברים העיקריים שהאורחים שלנו יזכרו מהאירוע.
לא ניתן כמובן למלא את ציפיותיהם של כל האורחים, אך בעת התכנון כדי לחשוב על המוזמנים. בסופו של דבר, חתן השמחה הוא חשוב, אך המוזמנים משתתפים באירוע והם מצפים לאירוח הולם.

קייטרינג בשרי 

קייטרינג בשרי מאפשר מגוון של צורות הגשה. מלבד ההגשה המסורתית לשולחן, אפשר "לפנק" את האורחים בדוכני גריל מרשימים בקבלת הפנים. לא חייבים להסתפק בקבבונים ובשיפודים המוכרים היטב. פתיחת האירוע זאת בדיוק ההזדמנות להציע לאורחים ליהנות ממנות קטנות אך מתוחכמות שיעוררו את התיאבון וישאירו רושם ראשוני טוב. גם בהמשך האירוע אפשר לשלב הגשה רגילה לשולחן בבופה של אסדו למשל. ישנן חברות רבות המספקות שירותי אסדו וצליית בשר מקצועית, אך יש לשים לב שלא כולן מציעות בשר כשר. גם כאן המקום לחשוב על אופי האורחים שלנו ולהתחשב ברצונם. 

ומי שלא אוכל בשר?  

קייטרינג הכולל בשר איכותי יהיה בדרך יקר יותר, ועל כן יש אורחים שיהיו אולי מרוצים יותר מ"השקעה" זו. אך יש לשים לב - אם בוחרים בקייטרינג המתמחה בבשר, יש להקפיד להציע כמובן אלטרנטיבות מספקות לנמנעים מבשר. הבחירה בקייטרינג בשרי כשר מעלה גם את שאלת הקינוח. לכאורה נראה שקיימת כאן הגבלה לא פשוטה – קינוח שאינו חלבי, אך בכל זאת טעים. יש מי שאולי יתקשה לקבל זאת, אך כיום בעידן הטבעונות ניתן למצוא קינוחים נהדרים.

קייטרינג חלבי                                                                                     

אם הקינוחים הם חלק משמעותי באירוע, אין ספק שקייטרינג חלבי הוא יתרון גדול. קייטרינג חלבי מאפשר גם להציע לאורחים מה שכמעט כולנו אוהבים ומעריכים – פחמימות. קייטרינג חלבי יכול לכלול מאפים שיעוררו את תיאבון האורחים בעת קבלת הפנים. ניתן להציע גם מגוון של סלטים מצוינים לכל מי ששומר, וגם לדאוג להגשה של כריכי קוקטייל ייחודיים.

באירועים רבים בוחרים להגיש היום מנות סושי קטנות שמעניקות קצת "סטייל" ואלגנטיות לאירוע. למנות עיקריות ניתן כמובן להציע מבחר של פסטות, דגים וקישים, וכשמגיעים לקינוחים, אין כל הגבלה כשמדובר בקייטרינג חלבי. קייטרינג חלבי הוא כמובן ידידותי הרבה יותר כלפי מי שנמנע מבשר, ואם האירוע כולל מוזמנים רבים מסוג זה, כדאי לשקול אפשרות זאת ברצינות.

פתרון אולטימטיבי

קייטרינג חלבי יכול להיות הפתרון המושלם גם במצבים שבהם נושא הכשרות חשוב מאוד לעורכי האירוע או למשתתפיו. יחד עם זאת, לעתים נתפס קייטרינג חלבי כפחות יוקרתי, ועל כן אם בוחרים באופציה זו, כדאי לבחור את המנות בקפידה.
בסופו של דבר, כשחושבים על קייטרינג, רצוי אולי לחשוב ראשית על המוזמנים ועל החוויה שלהם ופחות על החוויה של עורכי האירוע. ממילא, חתני השמחה יהיו עסוקים באורחיהם, ופנאי רב לאכול – לא יהיה להם.