Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אטרקציות מתוקות לאירועים

אטרקציות מתוקות לאירועים

אטרקציות מתוקות לאירועים

הנה הגיע הרגע הגדול ואתם שולחים את ההזמנה לאירוע שאותו אתם מתכננים זמן רב כל כך. האורחים שלכם מקבלים הרבה הזמנות למסיבות אבל אתם רוצים לתכנן את האירוע האחד שהם לא ישכחו ושיספק להם חוויה ואטרקציות מיוחדות במינן. 

אל תחששו לחשוב בגדול ולחרוג מן השורה – זוהי הדרך לתכנן אירוע שבאמת ישאיר רושם על האורחים.

לא משנה אם אתם חושבים על חתונה, בר מצווה, בת מצווה או אירוע חברה – בכל המקרים כדאי מאד לשקול את האופציה החדשנית של אטרקציות מתוקות. זוהי דרך נפלאה להבטיח שהאורחים שלכם יצאו עם חיוך גדול על הפנים.

קטנים וגדולים, נערים ופעוטות – כולם אוהבים לראות את הצבעים הזוהרים והמפתים של דוכן ממתקים.  דמיינו דוכן מדהים שמזכיר את חלומות הילדות שבהם מישהו נתן לכם מפתח לחנות ממתקים ואתם יכולים פשוט לחגוג כרצונכם.

באירוע שלכם ניתן להציב דוכן חלומות שכזה, שעליו שיפודים של סוכריות גומי, סוכריות ליקריץ אהובות, מסטיקים, סוכריות על מקל ענקיות וכן הלאה. מעבר לאסתטיות והצבעים שדוכן כזה יוסיף לאירוע שלכם, תיווצר סביבו התרגשות והתלהבות של ממש.

לא רק סוכריות

כאשר אנחנו מקבלים הזמנות למסיבות רבים מאיתנו מרגישים שהרגע המרגש ביותר באירוע הוא הרגע שבו יוגשו הקינוחים.

התחושה הזו משותפת לאורחים רבים, שישמחו לגלות שבאירוע שלכם המתוקים מוגשים ממש מן הרגע הראשון.

דוכן הסוכריות שתואר למעלה לא חייב להיות האטרקציה היחידה.

כדאי לזכור שמרבית האנשים אוהבים שוקולד ומכורים אליו ועבורם הדרך לחגוג באמת עוברת בפרלינים איכותיים ומתוקים. תנו לאורחים שלכם לחגוג עם החלום והגישו להם מזרקים של שוקולד, שוטים של שוקולד חם, מפלי שוקולד ועוד יצירות שוקולד.

הפכו את בר הממתקים שלכם לבר אקטיבי והאורחים שלכם יקבלו את הכיבוד המלהיב הזה ממש על רחבת הריקודים. זוהי דרך נפלאה במיוחד ליצור התלהבות ותחושת בגרות במסיבות של נוער.


חשוב לזכור שהאטרקציות המתוקות הנפלאות הללו יכולות להשתלב באירוע חלבי אבל הן מתאימות גם לאירוע פרווה.

בנוסף, כדאי מאד לשלב פירות בבר המתוק שלכם. כשאנחנו מקבלים הזמנות למסיבות התרגלנו לצפות לאירועים ברמה גבוהה ולכיבוד מגוון ונדיב. למרבה ההפתעה נדיר לפגוש פירות באירועים – וחבל.

מגש פירות חתוכים בצורה קישוטית תורם לעיצוב ומאפשר לכל קהל האורחים ליהנות ממשהו מתוק לאורך האירוע כולו.

אל תוותרו על בר מתוק ואטרקציות מתוקות באירוע שלכם! זוהי הדרך החדשנית והמרגשת ביותר לשדרוג האירוע שלכם והפיכתו לבלתי נשכח.