Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אטרקציות מיוחדות לחתונה

אטרקציות מיוחדות לחתונה

עולם האירועים מציע לנו כיום מגוון עצום של אטרקציות נהדרות לחתונה. חלקן מוכרות יותר, ואחרות פחות. חלקן יכולות לעלות לזוג שמתחתן לא מעט כסף, בעוד שאחרות מוצעות בעלויות זולות יחסית. מתחתנים בקרוב ורוצים להפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח? מחפשים אטרקציות מקוריות, המתאימות לאירועים כמו חתונות? אם כן, הנה כמה רעיונות לאטרקציות מפתיעות וקצת שונות, שתוכלו לשלב ביום החשוב והמיוחד זה, ביום חתונתכם:

1.      הרכב ברייקדאנס שיקפיץ את האירוע שלכם – אם אתם מחפשים אטרקציה לאירועים כמו חתונות ורוצים להוסיף לחתונה שלכם צבע ובעיקר קצב, הנה רעיון לאטרקציה מקורית שאף אחד לא ישכח. מה דעתכם על הרכב ברייקדאנס מקצועי, שיכנס אל רחבת הריקודים של החתונה, יקפיץ את כל האורחים וגם יופיע בכמה ריקודים קצביים? תוכלו למצוא היום לא מעט להקות כאלו והרכבים מצוינים, המציעים את שירותיהם לאירועים כאלה ומתאימים את הסגנון ואת המוסיקה אל סוג האירוע עצמו.

2.      עמדה ליצירת ברכות לחתן ולכלה – אפשר לראות את זה לאחרונה בהמון חתונות, ובכל זאת, מדובר באטרקציה מיוחדת ומפתיעה מאד. תוכלו להציב עמדה מיוחדת בכניסה אל גן האירועים שבו אתם מתחתנים, בחצר הגדולה או אפילו בתוך האולם, היכן שאורחיכם יוכלו להכין לכם, ובעזרתם חומרי היצירה שבעמדה עצמה, ברכה מקורית ומיוחדת לכבוד יום חתונתכם. תוכלו לספק לאורחים חומרי יצירה שונים, כמו מדבקות צבעוניות, ניירות במרקמים שונים, דבק, טושים בכל מיני צבעים ועוד. לאחר שיצרו את הברכות, יוכלו האורחים לתלות אותם על עץ עם ענפים רבים, שהוכן במיוחד לכבוד האירוע או להדביק אותן על מעמד גדול.

3.      הכינו פתקי הושבה מקוריים – הנה רעיון נוסף לאטרקציה שתשמש אתכם גם במהלך האירוע. במקום לכתוב על פסק סטנדרטי את  שמות האורחים ולהניח אותו במקום הישיבה המיועד להם, מה דעתכם להכין פתקי הושבה מקוריים ומפתיעים? תוכלו לרכוש קופסאות קטנות בכל מיני צבעים, להדביק עליהן את שמות האורחים ובפנים להכניס מתנה קטנה כאות תודה על השתתפותם במקום. את הקופסא יש להניח במקום הישיבה המתאים וישירות באופן גלוי על השולחן.

4.      עמדת צילום אוטומטית – במקום להנחות את הצלם של האירוע לצלם את האורחים, אפשר לשלב היום בכל חתונה עמדת צילום אוטומטית, העומדת לרשותם של המוזמנים. אורחי החתונה שלכם יוכלו להצטלם בעצמם בעמדה בזמנם החופשי וליהנות מתמונה נפלאה למזכרת. גם אתם, החתן והכלה, תוכלו להצטרף אל החגיגה ולהצטלם יחד עם האורחים שלכם, חברים ובני משפחה, בעמדת הצילום. זוהי הזדמנות ליהנות מתמונות קצת שונות, פחות סטנדרטיות, תמונות מצחיקות ומיוחדות הרבה יותר.

אפשר למצוא כיום לא מעט אטרקציות מקוריות ומפתיעות לחתונות. לפני שבוחרים את האטרקציה, כדאי לבדוק מהי העלות שלה, במה זה כרוך, האם ועד כמה היא אכן מתאימה לסגנון האירוע שלכם ומי מציע אותה.