Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אטרקציות מגניבות בתחום הפקת אירועים

אטרקציות מגניבות בתחום הפקת אירועים

אתם לקראת אירוע של חתונה או בר מצווה או אולי בת מיצווש... כל אירוע שתפיקו ותזמינו אליו את יקירכם, תהיו מעוניינים להרשים אותם ולהעניק להם את כל ההנאה שניתן. מעבר לריקודים ולאוכל שתדאגו שיהיו משובחים. גם אטרקציות מגניבות שהם טרם ראו וחוו יכולים לעשות את העבודה. אז על אילו אטרקציות מדובר? להלן מספר אטרקציות שגם אתכם ודאי יפתיעו.

בר ממתקים אקטיבי

מדובר בבר של ממתקים עמוס בסוכר ושוקולד שמוגשים באופן כזה שמגרה את כל החושים וביצירתיות מופלאה. ניתן למצוא בו - סוכריות צבעוניות, סוכריות על מקל, חמצוצים, שערות סבתא וכל מה שניתן לחלום. זה בר שמתאים לבר מצווה או בת מצווה ואין אטרקטיבי מזה!!

מפלי שוקולד

מפלי שוקולד זאת אטרקציה כובשת וקסומה. ויזואלית היא מגרה כל כך כשכל השוקולד נוטף כמו מים, זה מרגיש כאילו נכנסתם לעולם של אגדות. מפל שוקולד היא אטרקציה שמושכת את כל האורחים ואי אפשר להתעלם ממנה, היא מייצרת שמחה וחיוכים לכל עבר.

הפרחת בלונים

זאת אטרקציה מיוחדת שמתאימה לחתונות ולאירועים נוספים. היא צבעונית ומשמחת כל אחד. היא הופכת כל אירוע לאטרקטיבי ושמח והאורחים מופתעים מהאפקט הפתאומי של הפרחת הבלונים.

מזרקי שוקלד

עוד אטרקציה שוקלדית מתוקה. היא מומלצת לאוהבי השוקולד המושבעים. כל אירוע שבו יוצבו המזרקים הללו ישודרג ברגע, אנשים קמים מהכיסאות לעבר האטרקציה ומתחילים להשתולל כמו ילדים שראו בפעם הראשונה שוקולד. כיף לראות מזרק מתוק יותר מכל מזרק אחר. זאת אטרקציה שמתאימה לחתונות, בת מצווה בר מצווה ועוד. 

עגלת ממתקים

תחשבו לרגע מה החלום של כל ילד? עגלת ממתקים כמובן! אז האירוע שלכם יכול להגשים חלומות! עגלת ממתקים מעוצבת עם מגוון שלם של ממתקים מכל הסוגים והמינים היא אטרקציה מושלמת לכל אירוע של שמחה. עגלת ממתקים מכילה שוקולדים וסוכריות, שיפודי מרשמלו ועוגיות, וופלות ובייגלה, חטיפים שמשולבים עם מתיקות ועוד. היצירתיות יוצאת מגדרה והחיוכים של האורחים שלכם לא ירדו מהפנים. כמו כן הטעימות והחשק לקום מהכיסא ולפסוע לעגלת הממתקים לא יפסח על אף אורח.
המאמר באדיבות: ארבל הפקת אירועים