Left Header

אטרקציות לאירועים פרטיים,עסקיים,בר מצווה,יום הולדת

Right Header


בר ממתקים

לפרטים התקשרו
052-4606888
או מלאו את הטופס

הינך נמצא כאן

דף הבית » אטרקציות וסדנאות פרחים ליום הולדת

אטרקציות וסדנאות פרחים ליום הולדת

היתרון בסדנאות בחגיגות ימי הולדת
מסיבות ימי הולדת, של מבוגרים כמו גם של ילדים לרוב כוללות מפגש חברתי, כיבוד ומוזיקה. את המסיבות הסטנדרטיות ניתן לשדרג בקלות באמצעות שילוב של סדנא, המשתפת את החוגגים בעשייה אשר לרוב, יוכלו לקחת הביתה כשי. הסדנאות מאופיינות בחיבור חברתי, שכן הן מעוררות שיח בין המשתתפים, אשר לעיתים לא בהכרח מכירים.

החגיגיות שבפרחים

פרחים ריחניים, צבעוניים ואלגנטיים משווים מראה קלאסי וחגיגי לכל מאורע. ניתן לשלב את הפרחים לא רק כקישוט במסיבות יום הולדת, אלא אף לשלב את האורחים במלאכת שזירת הפרחים ובסדנאות אחרות הקשורות לפרחים.

ההיסטוריה של שזירת פרחים

אומנות השזירה פותחה לראשונה ביפן, שם נדרשו הנשים היפניות בנות המעמד הגבוה להתמחות בזירה כחלק מהכישורים שלהן כנשים. פרחים מאז ומעולם התקשרו לאלמנטים של יופי, נשיות ועדינות. העיסוק בפרחים מלווה באלמנטים של רוגע, חיבור לטבע, אסתטיקה ומיומנות.

סדנאות שזירת פרחים

שזירת פרחים היא למעשה עבודה עם פרחים על מנת להשיג תוצר כלשהו המשלב פרחים. זר פרחים ליום הולדת הוא התוצר הפופולארי והנפוץ ביותר בסדנאות אלה. מלבד שזירת זרים, ניתן לשזור כתרים מפרחים, קישוטי מבנים, קישוטי שולחן ועוד. מלאכת השזירה איננה פשוטה, שכן על השוזר לדעת להתאים בין סוגי פרחים, טקסטורות, גדלים וצבעים. בסדנאות השזירה, ילמדו החוגגים לשזור לפי התוצר המבוקש ואף יוכלו לקחת את התוצר איתם הביתה.

לא רק שזירה- פיסול פרחים מבצק סוכר

את אלמנט הפרחים ניתן לשלב בדרכים נוספות מלבד שזירה, ביניהן פיסול פרחים מבצק סוכר. סדנאות מסוג זה לרוב אורכות כמה שעות בודדות, במסגרתן המשתתפים ילמדו לעבוד עם בצק סוכר- אומנות בפני עצמה. בצק הסוכר דורש התנהלות מסוימת מאד על מנת להפיק ממנו את התוצאות המיטביות. שנית, ילמדו המשתתפים להפוך את בצק הסוכר ליצירות אומנות המקשטות עוגות הלא הן פרחי בצק הסוכר. הפרחים נבדלים בסוגם, כל סוג דורש מיומנות מסוימת ומקנה מראה ייחודי אחר. היתרון של סדנאות אלה הוא שהמשתתפים לוקחים איתם הביתה את התוצרים. פרחי בצק הסוכר נשמרים ויכולים לשמש בהמשך הדרך לקישוט עוגה.

עלויות סדנאות פרחים

מחיר סדנאות הפרחים משתנות ממקום למקום, לפי מספר המשתתפים ועל פי אופי הסדנא. סדנת שזירת פרחים בסיסית לרוב תעלה באזור 200 שקלים כאשר המחיר יורד במקצת עם עליית כמות המשתתפים. אורך סדנת השזירה הממוצע הוא כשעתיים. באשר לסדנאות עיצוב הפרחים באמצעות בצק סוכר דומות במחירן לסדנאות השזירה ואותו דבר באשר לאורך הסדנא.

יתרונות הפרחים לבריאות הגוף והנפש

מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מראים כי לפרחים יש יתרונות רבים מלבד יופיים האסתטי. לפרחים השפעה ניכרת על מצב רגשי, הפגת מתחים, ועידוד יצירתיות. מחקרים נעשו באשר לקשר שבין הבראה וריפוי לבין פרחים, שכן פרחים הם המתנה האולטימטיבית ל"החלמה מהירה". נמצא קשר בין החלמה לבין הימצאות פרחים באזור החולה. שילוב פרחים בחגיגות שונות, ביניהן ימי הולדת אינה רק חשובה ברמה האסתטית של האירוע אלא מקנה אווירה טובה יותר ורגועה לנוכחים.

שילוב פרחים בחגיגות ההולדת- המתכון המנצח לאירוע המושלם

בחגיגות יום ההולדת חוגגים למעשה, את השנה בה מישהו חדש הגיח לעולם ומדי שנה אותו אדם הולך, פורח ומשגשג לו בחייו – חווה חוויות, מתגבר על אתגרים וצובר ניסיון. הפרחים, משקפים באיזשהו מקום את אותו הדבר- ההתכנסות, הפריחה והלבלוב ולבסוף הנבילה. מחזור חיים שלם בפרח אחד ובתקופה קצרה. שילוב סדנאות הכוללות פרחים בחגיגות ימי ההולדת איננה רק סימבולית, אלא מהווה חוויה ייחודית ומהנה.