Right Header


בר ממתקים

הינך נמצא כאן

דף הבית

השכרת מקרנים לאירועים

השכרת מקרנים לאירועים

באירועים רבים, רוצים להקרין תמונות, קליפים ומצגות. על מנת לעשות זאת יש צורך בשירותי השכרת מקרן לאירועים. מקרן טוב ואיכותי יכול להוסיף לאיכותו של האירוע, בין אם זה יום הולדת ביתית או חתונה גדולה. מסך גדול שעליו מקרינים מצגת עם תמונות חתן או כלת השמחה, או קליפים מוזיקאליים לאורחים, תמיד מוסיף לריגוש ולשמחה.

השכרת מקרן

השכרת תאורה

על מנת שאירוע יופק כמו שצריך ושהעיצוב יהיה במיטבו, התאורה צריכה להיות מתאימה! ציוד מקצועי וראוי לכנס או חגיגה גדולה, דורש השכרת תאורה מחברה מקצועית. ישנם סוגים רבים של גופי תאורה להשכרה: השכרת עמודי תאורה, מנורה, השכרת פרוג'קטורים, לייזר ועוד. הרכבה, תחזוק והתאמה של תאורה היא אינה דבר פשוט ולכן צריך לשכור צוות מקצועי, עם ניסיון בתחום שיפיק את עבודת התאורה לאורך כל האירוע.

השכרת כלים לאירועים קטנים - בינוניים - גדולים

כאשר רוצים לתכנן אירוע, רוב הציוד הדרוש אינו נמצא בבית, ולכן צריך לבדוק חברות המספקות שירות של השכרת כלים לאירועים בין עם קטנים, בינוניים או גדולים.
ישנן חברות המשכירות סוגים שונים של ציוד, וכאלו המתמחות בציוד ספציפי. מומלץ לערוך בדיקה מקיפה ולשכור את הציוד הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר עבור האירוע אותו מתכננים, כי הצלחתו תלויה בכך.